Για όσους διαθέτουν κατοικίδιο, το σίγουρο είναι ότι στην πλειοψηφία τους, δεν το διαχωρίζουν από τα μέλη της οικογένειας. Κάθε σωστός «σκυλομπαμπάς» ή μια άξια «γατομαμά» θ’ αναζητήσει το καλύτερο για εκείνα! Η Husse αναγνωρίζει την αγωνία που έχουν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες κατοικιδίων για ποιοτική τροφή και καλής ποιότητας προϊόντα, την ίδια στιγμή που αναγνωρίζει την έλλειψη ελεύθερου χρόνου που αντιμετωπίζει ο σύγχρονος καταναλωτής.
Με γνώμονα να προσφέρει το καλύτερο για τα ζωάκια αλλά και τους ιδιοκτήτες του, η πιο «ανεξάρτητη» pet friendly εταιρεία, οργώνει τους δρόμους παγκοσμίως, αφήνοντας κυριολεκτικά στην πόρτα των παραγγελιοδοτών ό,τι ζητούν για τον καλύτερό τους φίλο.
4 Λόγοι που η Husse αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη της pet industry:
Γιατί διαθέτει δικό της προϊοντικό μείγμα, φροντίζει ώστε ο franchisee της να αποκτά τόσο τον τίτλο, όσο και τις δεξιότητες του «ειδικού της διατροφής». Ποιο το όφελος; Ο πελάτης αποκομίζει μια μοναδική αγοραστική εμπειρία, καθώς επιδέχεται της σωστής καθοδήγησης από τον εκπρόσωπο της Husse σχετικά με την κατάλληλη τροφή και το κατάλληλο προϊόν για τον τριχωτό του φίλο. Αποκτά με αυτόν τον τρόπο τον «δικό του άνθρωπο», στον οποίο μπορεί να απευθύνεται για κάθε ανάγκη του κατοικιδίου του, ενώ μπορεί να έχει ό,τι ζητήσει στην πόρτα του.
Γιατί γνωρίζει τη συνταγή της επιτυχίας κι αυτό φαίνεται από τα 1300 franchise που έχει αναπτύξει μέχρι και σήμερα, παγκοσμίως. Σύμφωνα με τον Tim Biörck Eliasson, συνιδιοκτήτη της εταιρείας, ο λόγος που το μοντέλο franchise της έχει αποδειχτεί λειτουργικό για τόσες αγορές, έχει να κάνει με τον συνδυασμό των παροχών της Husse σε ποιοτικά προϊόντα, χαμηλά λειτουργικά έξοδα και το κεντροποιημένο δίκτυο διανομής προϊόντων της. Σύμφωνα με τον ίδιο, όλα τα παραπάνω, δημιουργούν πιστότητα και επαναληψιμότητα στις αγορές των πελατών, γεγονός που σημαίνει την αύξηση των εσόδων του franchisee.
Γιατί δίνει ιδιαίτερη αξία στις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς, φροντίζοντας ώστε κάθε franchisee να αποτελεί μέλος της τοπικής κοινότητας. Εστιάζοντας στο προσωποπαγές marketing, έχει κατορθώσει να επεκτείνει το δίκτυό της σε περισσότερες από 50 χώρες και τώρα στοχεύει και στην ελληνική αγορά, αναζητώντας master franchisee.
Γιατί ξέρει να επιλέγει ποιοτικούς franchisees: Αν ο νέος franchisee διαθέτει προηγούμενη εμπειρία στις πωλήσεις ή στο marketing, καθώς κι ένα έμφυτο ενδιαφέρον για τα κατοικίδια είναι οπωσδήποτε μια καλή αρχή. Η εξωστρέφεια, ενώ η κοινωνικότητα και η διάθεση για κινητικότητα στον δρόμο αποτελούν επίσης σημαντικά κλειδιά επιτυχίας.
Είσαι έτοιμος να γίνεις ο Έλληνας Master franchisee της Husse;