Το Gellissimo Biscoto είναι ένα ολοκληρωμένο concept για breakfast, brunch, lunch, dinner. Aπαντά στις ανάγκες των καταναλωτών όλες τις ώρες της ημέρας και η επίσκεψη στο κατάστημα αποτελεί μία μοναδική εμπειρία.
Το concept του Gellissimo Biscoto βασίζεται στη δημιουργία μιας εμπειρίας διασκέδασης για τον πελάτη, κατά την οποία η ποιότητα συναντά τη μαγεία από το πρωί μέχρι το βράδυ. Το πλούσιο προϊοντικό μείγμα του ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό καταναλωτή σε ένα ευχάριστο περιβάλλον που απευθύνεται σε όλους. Παρέες, ζευγάρια, ακόμα και όσους θέλουν να κάνουν ένα επαγγελματικό ραντεβού ή ένα διάλειμμα από την εργασία τους.
Εξαιρετικός καφές και πολλές επιλογές για πρωινό, brunch με βάση τα αυγά και όχι μόνο σε πληθώρα επιλογών. Ώρα για lunch; Burgers, sandwiches και βέβαια πολλές και διαφορετικές επιλογές σε σαλάτες και bowls, σε κάνουν να μη μπορείς να αποφασίσεις τι να διαλέξεις. Το απόγευμα είναι ιδανική ώρα για γλυκό και ποικιλία ροφημάτων, ενώ όταν έρχεται το βράδυ, το Gellissimo Biscoto προσφέρει special drinks αλλά και αρκετές επιλογές σε snacks.
Στρατηγική marketing με δυνατές εικόνες αλλά και ουσία
Ο τρόπος που τα προϊόντα παρουσιάζονται στον επισκέπτη, βασίζεται στις νέες τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ, με έμφαση στο Instagram. Η στρατηγική marketing του Gellissimo Biscoto βασίζεται στην ανάδειξη του brand με μια ενιαία αντιμετώπιση των προϊόντων και του καταστήματος ως τον ιδανικό προορισμό, όλες τις ώρες της ημέρας. Πέρα όμως από την εικόνα, υπάρχει η ουσία, η οποία δεν είναι άλλη από τη γεύση και τη μοναδική εμπειρία του πελάτη.
Εκτός από την εξαιρετική sit in εμπειρία, το Gellissimo Biscoto προσφέρει ευέλικτο take-away-delivery για τον πελάτη που θέλει να αποκομίσει την εμπειρία Gellissimo είτε στο σπίτι, είτε στο δρόμο είτε στο γραφείο του και απαιτεί ταχύτητα εξυπηρέτησης.
Ελκυστική επιχειρηματική πρόταση στο χώρο της εστίασης
Το Gellissimo Biscoto αποτελεί μια άκρως δελεαστική πρόταση franchise στον χώρο της εστίασης με μακροχρόνια οφέλη για τον υποψήφιο franchisee. Πρόκειται για ένα concept που απευθύνεται σε πολλαπλά κοινά, ενώ σε ένα κατάστημα ενσωματώνει πολλά ακόμα (παγωτατζίδικο, brunch, dinner, καφές, πρωινό) αυξάνοντας την ανταγωνιστικότητα του επιχειρηματικού μοντέλου, δημιουργώντας οικονομία κλίμακας για τον franchisee που θα το επιλέξει, ενώ η καθετοποιημένη μονάδα που υπάρχει μέσα στα καταστήματα βοηθά στην ανεξαρτησία και τον πλήρη έλεγχο των εξόδων.