Έντονα χρώματα, δροσερά αρώματα, πολλές βιταμίνες και superfoods… Όλα αυτά παρέα κάνουν Join στο ολοκαίνουριο summer menu, του juice bar από Θεσσαλονίκη, που αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchising.
Η πρόταση franchise Join βασίζεται σε ένα πλούσιο προϊοντικό μείγμα, το οποίο αποτελεί εργαλείο και πηγή κερδοφορίας για τον franchisee του. Σε αυτό το χαρακτηριστικό έρχεται να προστεθεί η συνεχής ανανέωση του menu, η οποία κρατεί το ενδιαφέρον τον πελατών διαρκώς ενεργό. Όλοι θέλουμε να δοκιμάζουμε καινούργιες γεύσεις, και στα Join στύβουν… το μυαλό τους για να μας τις προσφέρουν!
Το νέο summer menu των Join
Έξι νέα δροσερά snacks και energy drinks, γεμάτα βιταμίνη D και summer vibes, ήρθαν για να γίνουν το must του φετινού καλοκαιριού. Μόλις τα δοκιμάσεις θα πεις: «Hey summer, is that you?».
Στο δρόμο για το γραφείο, στο lunch break μιας φορτωμένης μέρας, δίπλα από την ατελείωτη ύλη της εξεταστικής ή λίγο μετά την προπόνηση, το «Hey summer, is that you?» γίνεται ο πρωταγωνιστής κάθε στιγμής.
Γλυκοί και αλμυροί συνδυασμοί από καλοκαιρινά φρούτα, λαχανικά και υλικά πλούσια σε αντιοξειδωτικά και ευεργετικές ιδιότητες, είναι μερικά από αυτά που μπορούν να περιγράψουν την εμπειρία που βιώνει ο πελάτης σε κάθε δοκιμή.
Αναλυτικά, τα νέα προϊόντα του summer menu του Join περιλαμβάνουν:
- Τον χυμό Your Mellon με πορτοκάλι, πεπόνι και ανανά
- Τον Reddy με καρπούζι, φράουλα και δυόσμο
- Το Acai Peanut Butter Bowl με οrganic αcai, μπανάνα, granola σοκολάτα, φυστικοβούτυρo
- Το High Protein Toast με φέτα σίκαλης, μους Φιλαδέλφια, γαλοπούλα, αυγό και φυστίκι Αιγίνης
- Το Strawberry Toast με φέτα σίκαλης, φυστικοβούτυρο, μπανάνα, φράουλα και σπόρους chia
- Το Pecan Chicken Salad με πράσινη σαλάτα, κοτόπουλο, dressing, πεκάν, ντοματίνια και φρέσκια φράουλα
Για τον franchisee του Join
Το menu των juice bars Join μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε ώρα της ημέρας, εξασφαλίζοντας στον franchisee πολλαπλές συναλλαγές με διαφορετικά κοινά και υψηλή μέση απόδειξη. Επιπλέον, ο συνεργάτης του Join έχει το πλεονέκτημα να παράγει καθημερινά στο κατάστημά του φρέσκα προϊόντα, ακριβώς στην ποσότητα που χρειάζεται χωρίς φύρες. Με αυτόν τον τρόπο, μεγαλώνουν τα περιθώρια κερδοφορίας και οι αποδόσεις της επένδυσής του, καθώς μειώνονται τα λειτουργικά έξοδα.