To Mon Kooloor, η πιο αγαπημένη και γνωστή αλυσίδα κουλουριών και καφέ στην Ελλάδα εξελίσσεται και αλλάζει. Η νέα εταιρική εικόνα των καταστημάτων είναι πιο φωτεινή, πιο παιχνιδιάρικη και αιχμαλωτίζει τα βλέμματα όλων. Τα νέα καταστήματα του Mon Kooloor σε καλούν να μπεις μέσα και να διαλέξεις το κουλούρι, τον καφέ ή τον χυμό που θες.
Ζωντανά χρώματα, χαμόγελα, ωραία μουσική και μεθυστικές μυρωδιές κατακλύζουν τις γειτονίες που στήθηκαν τα νέα καταστημάτα Mon Kooloor. Τα νέα σημεία σε Αιγάλεω, Θεσσαλονίκη και Σέρρες δημιουργήθηκαν με τη συμβολή της THE FRANCHISE CO.
Ποιές είναι οι πρώτες αντιδράσεις;
Το Franchise Success μίλησε και τους franchisees των νέων καταστημάτων, οι οποίοι μας μετέφεραν το κλιμα και τις αντιδράσεις των πρώτων ημερών.«Ανοίξαμε στις 22 Σεπτεμβρίου στην οδό 25ης Μαρτίου και την πρώτη μέρα από το πρωί, έως το μεσημέρι έχουμε ήδη χρησιμοποιήσει 45 κιλά αλεύρι και συνεχίζουμε! Όλοι έχουν ξετρελαθεί με το νέο format αλλά και με τα λαχταριστά προϊόντα μας. Με το που μπαίνει μέσα ο πελάτης αντικρίζει την πλούσια βιτρίνα μας. Το κατάστημα έχει στηθεί με τέτοιον τρόπο ώστε να βοηθά τις πωλήσεις». Γιάννης Γκίνης, franchisee του Mon Kooloor, 25ης Μαρτίου στη Θεσσαλονίκη.
«Aκούμε πολλά θετικά σχόλια! Το κατάστημα φέρνει μια νέα πνοή στην πόλη των Σερρών, εντυπωσιάζοντας τους περαστικούς με την φρεσκάδα και ζωηράδα των χρωμάτων. Οι περισσότεροι που μπαίνουν λένε πως το μαγαζί είναι κόσμημα, τους αρέσει πολύ! Γενικά δεν περνάει απαρατήρητο. Απλοί περαστικοί, εργαζόμενοι πριν πάνε για δουλειά, πολλά παιδιά που πάνε στα γύρω σχολεία και άνθρωποι κάθε ηλικίας, δεν μπορούν να αντισταθούν στις μυρωδιές αλλά στα φωτεινά χρώματα του Mon Koolor!». Αλέξης Τσεμπερίδης, franchisee του Mon Kooloor σε Σέρρες.
«Είναι ένα μαγαζί που σε κάνει να σταματήσεις. Ο κόσμος σταματάει και χαζεύει την βιτρίνα με τα κουλούρια. Τους τραβάει το κίτρινο χρώμα. Είναι πιο ζωντανό, πιο χαρούμενο. Εδώ και μια εβδομάδα που έχουμε ανοίξει, έρχεται συνεχώς κόσμος που του αρέσει το κατάστημα, η ποιότητα του κουλουριού, η φιλική εξυπηρέτηση αλλά και οι προσιτές τιμές». Γιώργος Παγκούρας franchisee του Mon Kooloor στο Αιγάλεω.
Για τον franchisee του Mon Kulur
Συνδυάζοντας το κουλούρι με τον καφέ και τον φρεσκοστημένο χυμό σ’ ένα value for money deal και προσφέροντας μια πλούσια ποικιλία προϊόντων, η αλυσίδα franchise Mon Kulur καλύπτει την ανάγκη του σύγχρονου ανθρώπου της πόλης για ένα γεύμα γρήγορο, φρέσκο και οικονομικό. Παιδιά, εργαζόμενοι, φοιτητές, οικογένειες, όλοι επιλέγουν το Mon Kulur για κάθε ώρα της ημέρας.
Με τρεις διαφορετικές ζώνες αιχμής, – το πρωί, το μεσημέρι και το απόγευμα – η αλυσίδα franchise Mon Kulur επιτυγχάνει πολλαπλές επαφές σε πολλαπλά κοινά.
Μάθε περισσότερα για την πρόταση franchise του Mon Kοοlοοr, εδώ.