Επέλεξαν την Coffee Berry από ένστικτο και δύο χρόνια μετά συζητούν το άνοιγμα και δεύτερου καταστήματος franchise. Ο λόγος για τον κ. Αράπογλου και τη σύζυγό του, κα Φιαμπόλη- Πολιτοπούλου, ιδιοκτήτες του καταστήματος Αργυρούπολης.
Ποια ήταν τα ιδιαίτερα κριτήρια που έκαναν τους δυο ιδιοκτήτες να εμπιστευθούν το απόλυτο Coffee to Go Concept του 3ου κύματος καφέ; Ποιοι καθοριστικοί παράγοντες συνέβαλαν στην επιτυχία, με δεδομένο ότι το κατάστημά τους ήταν μόλις το 5ο της αλυσίδας;
Τόσο ο κ. Αράπογλου, όσο και η κα Φιαμπόλη- Πολιτοπούλου, δεν είχαν προηγούμενη εργασιακή εμπειρία στον χώρο της καφεστίασης. Ο μεν ήταν «παιδί της τεχνολογίας», ενώ η δε δραστηριοποιείτο στο εμπόριο. Αν και τους άρεσε η λογική του franchising, τίποτα δεν τους είχε «τραβήξει» ιδιαίτερα. Μέχρι τη στιγμή που συμπτωματικά βρέθηκαν σε χώρο της Coffee Berry,που πολύ σύντομα μετατράπηκε στη νέα τους συνήθεια και τους έκανε να το ψάξουν ως μια πρόταση franchising. «Όταν συναντήσαμε ανθρώπους της Coffee Berry με σοβαρότητα και βαθιά γνώση της αγοράς, σε συνδυασμό με τη THE FRANCHISE CO., σιγουρευτήκαμε ότι είμαστε στον σωστό δρόμο»,λένε χαρακτηριστικά.
Φράσεις όπως «γεια σας, έχετε τον καλύτερο καφέ», αποτελούν την καλύτερη επιβράβευση!
Παρά το ότι η αλυσίδα ήταν στα πρώτα στάδια ανάπτυξής της, οι ίδιοι αναφέρουν ότι «χάρη στον εξαιρετικό καφέ της Coffee Berry, το κατάστημα άρχισε να εξαπλώνεται στόμα με στόμα».
Στην επιτυχία τους όμως σημαντικό ρόλο έπαιξαν τόσο η εκπαίδευση, όσο και η υποστήριξη από τους υπεύθυνους του δικτύου. «Με την καθημερινή επαφή με τους ανθρώπους της εταιρείας, μάθαμε γιατί πρέπει να κάνουμε το καθετί με συγκεκριμένο τρόπο και μετουσιώσαμε τη γνώση σε πράξη».
Το τρίπτυχο της επιτυχίας συντελείται σαφώς από την προσωπική ενασχόληση του franchisee, τις σωστές επιλογές σε προσωπικό κι τον προσεγμένο χώρο του καταστήματος. Φράσεις, όπως «δεν μπορώ να πάω στη δουλειά χωρίς να σταματήσω πρώτα στο Coffee Berry» ή «γεια σας, έχετε τον καλύτερο καφέ της πόλης», αποτελούν την καλύτερη επιβράβευση, εξηγώντας την επιτυχία του brand.
Οι δύο επιχειρηματίες θεωρούν πολύ σημαντικό το σύνολο των μηχανισμών υποστήριξης που λαμβάνουν από το δίκτυο. «Έχοντας λυμένο το κομμάτι της προώθησης των προϊόντων και της αναζήτησης προμηθευτών, έχουμε περισσότερο χρόνο να ασχοληθούμε με τις καθημερινές λειτουργίες και τους πελάτες μας», υπογραμμίζουν.
Η συνέντευξη των κ. Αράπογλου και της κας Φιαμπόλη- Πολιτοπούλου θα δημοσιευθεί στο τεύχος 68 του περιοδικού Franchise Success