Σε έναν πολυσύχναστο κόσμο όπου η ευκολία και η γεύση πάνε χέρι-χέρι, τα Everest αναδεικνύονται σταθερά στην κορυφή της ποιότητας, της καινοτομίας και της εμπειρίας πελάτη.
Τα everest ανταποκρίνονται στην ολοένα αυξανόμενη ζήτηση για γρήγορο, βολικό και ποιοτικό φαγητό, ειδικά στους ρυθμούς της σύγχρονης καθημερινότητας, με τον πιο απολαυστικό και αποδοτικό τρόπο.
Roasted. Toasted. Fresh.
Η νέα αναβάθμιση του brand σε επίπεδο αισθητικής, συνολικής εμπειρίας και γεύσης ενισχύθηκε μέσω του rebranding και της νέας εταιρικής ταυτότητας των everest, προσδίδοντας έναν αέρα ανανέωσης και δυναμισμού. Το δίκτυο παρουσιάζει ένα ανανεωμένο λογότυπο που ενσωματώνει μια φρέσκια, μοντέρνα και ελκυστική αισθητική, που θυμίζει χειρόγραφο κείμενο και αποπνέει μια αίσθηση δημιουργικότητας και εξατομικευμένης πινελιάς. Το νέο λογότυπο πλαισιώνεται από το χαρακτηριστικό description «Roasted. Toasted. Fresh.», το οποίο περικλείει την ουσία της γαστρονομικής προσφοράς του brand. Υπογραμμίζει συνοπτικά τα βασικά στοιχεία που καθιστούν τα everest μια ξεχωριστή επιλογή για τους λάτρεις του φαγητού: την εξαιρετική ποιότητα των κόκκων καφέ (Roasted), τις δελεαστικές γεύσεις των φρυγανισμένων σάντουιτς, που αποτελούν σήμα κατατεθέν και πρωταγωνιστή του brand (Toasted), καθώς και τη δέσμευση στη χρήση αποκλειστικά πρώτης ποιότητας φρέσκα υλικά στις συνταγές τους (Fresh).
Σε σταθερά ανοδική τροχιά
Βασισμένα, λοιπόν, σε αυτό το τρίπτυχο τα everest εξακολουθούν να προσφέρουν κορυφαία ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης πελατών. Υιοθετώντας το rebranding και τη νέα εταιρική ταυτότητα, τα Everest εμποτίζουν την ταυτότητά τους με έναν νέο, φρέσκο και αυθόρμητο χαρακτήρα, που ανεβάζει την εμπειρία everest σε νέα ύψη. Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει στα everest να επαναπροσδιορίσουν το κοινό τους δυναμικά και να απελευθερώσουν ακόμη περισσότερη δημιουργικότητα, ενισχύοντας ταυτόχρονα την ενιαία εταιρική ταυτότητα και εδραιώνοντας με επιτυχία μια ισχυρή παρουσία σε προσεκτικά επιλεγμένες περιοχές υψηλής δυναμικής.