Δυναμική, ποιοτική και άκρως βιολογική η Green Family – το Ελληνικόν υποδέχεται καινούργιο μέλος στην πράσινη οικογένειά της, καθώς σε λίγες ημέρες ο Βόλος αναμένεται να υποδεχτεί νέο κατάστημα. Το νέο μέλος θα είναι το 10ο της αλυσίδας, η οποία συνεχίζει να αναπτύσσεται σε σταθερές βάσεις, με τη συμβολή της THE FRANCHISE CO.
Είναι γενικά παραδεκτό ότι τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές στρέφουν το ενδιαφέρον τους στα βιολογικά προϊόντα. Η στροφή στον υγιεινό τρόπο ζωής και διατροφής δημιουργεί μεγάλο άνοιγμα στην αγορά, εμφανίζοντας εξαιρετικά ελκυστικές επιχειρηματικές προτάσεις.
Ποιο είναι το στοιχείο εκείνο όμως που καθιστά την Green Family – το Ελληνικόν leader στην αγορά των βιολογικών προϊόντων; Όπως έχει αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Θεόδωρος Πανταλέων, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, σε σχετική συνέντευξή του στο περιοδικό FRANCHISE SUCCESS «η βασική διαφορά μας τελικά με όλες τις άλλες επιχειρήσεις του κλάδου είναι ότι για εμάς η ενασχόληση με τον κλάδο δεν είναι μια επιχειρηματική πρόταση αλλά είναι στάση ζωής».
Zero waste, private label, own brands: Στοιχεία μοναδικότητας
Στο πλαίσιο της ανθρωποκεντρικής προσέγγισης και στις ηθικές αξίες με βάση τις οποίες έχει δομηθεί η εταιρεία, η Green Family – το Ελληνικόν έχει εισαγάγει την πρακτική zero waste.
Πρόκειται για μια παγκόσμια έμπνευση, που βασίζεται στη λογική της ελαχιστοποίησης των απορριμμάτων και στην αλλαγή της νοοτροπίας που μας θέλει να καταναλώνουμε πολύ περισσότερο απ’ όσο χρειαζόμαστε. Και πώς το επιτυγχάνει αυτό; Τοποθετώντας στα καταστήματά της δοχεία με συγκεκριμένα προϊόντα, που μπορεί να προμηθευτεί κανείς φέρνοντας το δικό του σκεύος και να κερδίσει εκπτώσεις στην τελική τιμή.
Την ίδια στιγμή και με δεδομένο ότι η Green Family – το Ελληνικόν δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην καινοτομία, επενδύοντας σε στοιχεία μοναδικότητας που ενισχύουν το brand, έχει δημιουργήσει τα δικά του private label και own brands προϊόντα. Η μεγάλη προϊοντική γκάμα σημαίνει πολλαπλές πηγές εσόδων για τον συνεργάτη – franchisee, ενώ παράλληλα αποδεικνύει ότι η «πράσινη οικογένεια» ενισχύει και την ελληνική οικονομία, καθώς διαθέτει αποκλειστικές συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς.