Η Altex Α.Ε., η εταιρεία πίσω από τα καταστήματα Funky Buddha, επεκτείνεται στη Ρουμανία με νέα καταστήματα. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσιεύματα, η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει στη σύσταση θυγατρικής στη Ρουμανία και εντός του 2025 θα ξεκινήσει να λειτουργεί το πρώτο της εταιρικό κατάστημα στη χώρα. Παράλληλα, έχει προγραμματίσει τη δημιουργία και δεύτερου σημείου πώλησης στη ρουμανική αγορά μέσα στο ίδιο έτος. Επιπλέον, η Altex Α.Ε. εξετάζει τη συνεργασία της με τον όμιλο Fourlis για τη δημιουργία corners της Funky Buddha σε επιλεγμένα καταστήματα Intersport στη Ρουμανία. Ήδη η εταιρεία έχει παρουσία στη χώρα μέσω συνεργάτη της, με ένα corner που λειτουργεί εντός του εμπορικού κέντρου Baneasa Shopping City. Η στρατηγική αυτή στοχεύει στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας του brand στη ρουμανική αγορά.
Funky Buddha: Η ενίσχυση του δικτύου franchise και η δράση της αλυσίδας
Στην Ελλάδα, η εταιρεία συνεχίζει την επέκτασή της, με ιδιαίτερη έμφαση στο μοντέλο franchise. Το 2025 θα προστεθούν δύο νέα franchise καταστήματα στο δίκτυο της Funky Buddha: το πρώτο στο Βαθύ της Σάμου, το οποίο αναμένεται να ανοίξει τον Ιούνιο, και το δεύτερο στον Εύοσμο, ενισχύοντας τη θέση του brand στη Βόρεια Ελλάδα.
Παράλληλα, η Altex Α.Ε. θα ανοίξει δύο εταιρικά καταστήματα. Το πρώτο, στη λεωφόρο Ηρώων Πολυτεχνείου 41 στον Πειραιά, αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του την 1η Απριλίου. Το δεύτερο θα βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos, όπου θα λειτουργεί παράλληλα με το shop-in-shop της εταιρείας στο πολυκατάστημα Attica.
Η αναπτυξιακή στρατηγική της Altex Α.Ε. συνοδεύεται από ισχυρές οικονομικές επιδόσεις. Το 2024, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα 43,06 εκατομμύρια ευρώ, ξεπερνώντας τα 39,33 εκατομμύρια ευρώ του 2023. Παράλληλα, η εταιρεία σημείωσε υψηλότερη κερδοφορία από την αρχική της πρόβλεψη, βελτιώνοντας το μεικτό περιθώριο και μειώνοντας το κόστος των μεταφορικών. Για το 2025, η Altex Α.Ε. έχει θέσει ως στόχο κύκλο εργασιών 48 εκατομμυρίων ευρώ, ενσωματώνοντας τα έσοδα από τη νέα της δραστηριότητα στη Ρουμανία.
Με σταθερά βήματα ανάπτυξης, η εταιρεία ενισχύει τη θέση της τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά, επενδύοντας σε νέα καταστήματα και ισχυρές συνεργασίες που της επιτρέπουν να διευρύνει το δίκτυό της και να προσφέρει τα προϊόντα της σε ένα ευρύτερο κοινό.