Αρχική Νέα Efood: Στρατηγική επέκταση σε νέους τομείς
Efood: Στρατηγική επέκταση σε νέους τομείς

Efood: Στρατηγική επέκταση σε νέους τομείς

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Το efood δίνει πλέον ιδιαίτερη έμφαση στα προϊόντα φαρμακείου, ενισχύοντας τη θέση του στην αγορά μέσα από τη στρατηγική επέκταση σε νέους τομείς. Παράλληλα, συνεχίζει να αναπτύσσεται, διατηρώντας υψηλές επιδόσεις. Το project της μικρής λιανικής, μέσω των καταστημάτων efood local, δείχνει ενθαρρυντικά αποτελέσματα, με τη σταδιακή ανάπτυξη του δικτύου να παραμένει στο επίκεντρο του σχεδιασμού της εταιρείας.

Efood: Στρατηγική επέκταση στα φαρμακευτικά προϊόντα

Συνεχίζοντας την αναζήτηση νέων αγορών, το efood μπαίνει δυναμικά στον χώρο των προϊόντων φαρμακείου, επενδύοντας στην ταχύτατη εξυπηρέτηση μέσω quick delivery. Συνεργάζεται με φυσικά και online φαρμακεία, προσφέροντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να παραλάβουν καλλυντικά, βιταμίνες, συμπληρώματα διατροφής και άλλα είδη υγείας μέσα σε λιγότερο από μία ώρα.
Παρά τη μικρή αύξηση του τζίρου των online φαρμακείων το 2024 (1%, με τζίρο 145 εκατ. ευρώ σύμφωνα με την Convert Group), το ενδιαφέρον των καταναλωτών παραμένει έντονο, γεγονός που καθιστά τον κλάδο αυτόν στρατηγική προτεραιότητα για το efood

Το efood local εδραιώνεται στη μικρή λιανική

Το νέο concept efood local αποτέλεσε το πρώτο βήμα για τη διεύρυνση της πλατφόρμας πέρα από τα τρόφιμα και τον καφέ στο κλάδο της λιανικής.
Προς το παρόν το efood local διαθέτει δύο εταιρικά καταστήματα, στην περιοχή Γουδή και στο Χαλάνδρι.
Ας σημειωθεί ότι η ανάπτυξη του δικτύου του efood local θα πραγματοποιηθεί τόσο με ιδιόκτητα καταστήματα όσο και με τη μέθοδο franchise, που θα αποτελέσει και το βασικό μοντέλο δημιουργίας των νέων καταστημάτων.
Η στρατηγική των καταστημάτων εστιάζει στη βέλτιστη λειτουργία τους, παρά στην μεγέθυνση του δικτύου, με την επέκταση να προγραμματίζεται από το 2025, ξεκινώντας από κεντρικές περιοχές της Αθήνας.

Μελλοντικά σχέδια στον χώρο της μόδας

Η μόδα, αν και δεν αποτελεί άμεση στρατηγική προτεραιότητα, βρίσκεται στα μελλοντικά σχέδια του efood. Ήδη κάποιες επιχειρήσεις μόδας συνεργάζονται με την πλατφόρμα, ενώ στο μέλλον δεν αποκλείεται η περαιτέρω ενσωμάτωσή τους.
Η ψηφιακή καταναλωτική τάση shopping mall στο κινητό, ωθεί το efood και άλλες πλατφόρμες, όπως η Wolt, να εξετάζουν δυναμικές αγορές όπως η μόδα και τα καλλυντικά. Το efood φαίνεται να χτίζει σταδιακά τις βάσεις για μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα προϊόντων.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise


EFOOD LOCAL

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ