Αρχική Νέα Δυναμική στρατηγική για τα προϊόντα του δικτύου franchise του Mon Kooloor
Δυναμική στρατηγική για τα προϊόντα του δικτύου franchise του Mon Kooloor

Δυναμική στρατηγική για τα προϊόντα του δικτύου franchise του Mon Kooloor

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Με δυναμική στρατηγική marketing στα social media για τα προϊόντα του, το δίκτυο franchise του Mon Kooloor απαντάει στις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού.

Παρουσιάζει η εταιρεία με προωθητικές καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τις γευστικές επιλογές που ενδείκνυνται για την εποχή είτε κανείς είναι στον δρόμο είτε στο γραφείο είτε και στο σπίτι.

Το Mon Kooloor προσφέρει, εκτός από τα καθιερωμένα κουλούρια στην κατηγορία των οποίων έχει ηγετική παρουσία, χορταστικά ισορροπημένα και ολοκληρωμένα γεύματα, με τις δροσερές επιλογές της σαλάτας ζυμαρικών που αξιοποιεί τα προϊόντα της εποχής. Με τη μελιτζάνα και το κολοκύθι να πρωταγωνιστούν στις θερινές γεύσεις, συνδυάζονται σε σαλάτα μαζί με ζυμαρικά και δροσιστικό γιαούρτι.

Mon Kooloor δίκτυο franchise

Γεύσεις που προωθούνται με δυναμική στρατηγική από το δίκτυο franchise

Το Mon Kooloor, αντιπροσωπευτικός πρεσβευτής της κουλτούρας του σύγχρονου snack & take away, ικανοποιεί τις γευστικές και διατροφικές ανάγκες του καταναλωτικού κοινού κάθε εποχή και δίνει ξεχωριστές επιλογές στον καταναλωτή, όπως τις παρουσιάζει ως προτάσεις στις καμπάνιές του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εκτός από τις υγιεινές σαλάτες με κοτόπουλο και πράσινα λαχανικά, με ζυμαρικά, με φακή και πλιγούρι, προτείνει και το δημιουργικό φαλάφελ με το παραδοσιακό λαγανάκι.

Πάντοτε οι επιλογές για snack ή ολοκληρωμένο γεύμα φαγητού συνδυάζονται στο μενού του Mon Kooloor είτε με εξαιρετικής ποιότητας καφέ είτε με φρέσκο χυμό φρούτων. Ξεχωριστή και κεντρική θέση βεβαίως έχει η γεύση των μοναδικών κουλουριών της εταιρείας που είναι και το βασικό προϊόν γύρω από το οποίο δομείται όλη η γευστική παλέτα των προτάσεων για τον καταναλωτή.

Mon Kooloor δίκτυο franchise

Το concept του Mon Kooloor δελεαστική επιλογή για franchise

Με το διαχρονικό concept του, το Mon Kooloor ως επιλογή franchise οδηγεί σε άμεση κερδοφορία, καθώς ενσωματώνει την εμπειρία τριών γενεών πάνω στα ποιοτικά προϊόντα που παρέχει.

Επίσης, δημιουργεί μια νέα κατηγορία στην αγορά συνδυάζοντας τρία καταστήματα σε ένα και, πιο συγκεκριμένα, 3 διατροφικά concept σε 1 (κουλούρι, καφές, juice bar).

Η πρόταση franchise της Mon Kooloor, με χαμηλό κόστος και δοκιμασμένο μοντέλο λειτουργίας μέσα από τα καταστήματα του δικτύου, αξιοποιεί την πολύχρονη εμπειρία της εταιρείας στον χώρο. Η πιο ολοκληρωμένη πρόταση της αγοράς,  βασισμένη στους 2 πιο ισχυρούς πυλώνες κερδοφορίας: το ποιοτικό, υγιεινό και οικονομικό σνακ και τον εξαιρετικό καφέ.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise


MON KOOLOOR

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ