Αρχική Νέα Δεν υπάρχει θεματικό brand σαν το Hans & Gretel
Δεν υπάρχει θεματικό brand σαν το Hans & Gretel

Δεν υπάρχει θεματικό brand σαν το Hans & Gretel

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Στον κόσμο των θεματικών καταστημάτων, λίγες αλυσίδες έχουν καταφέρει να αιχμαλωτίσουν τη φαντασία και τις καρδιές των πελατών όσο το Hans & Gretel. Με μαγευτικά καταστήματα και μια μεγάλη ποικιλία απολαυστικών προϊόντων, το brand προσφέρει μια μοναδική επιχειρηματική ευκαιρία για τους επίδοξους επιχειρηματίες. Ο Stefan Spiridonov, franchisee στη Βουλγαρία, αλλά κατάφερε επεκταθεί με επιτυχία σε πολλά σημεία της χώρας.

Σε αυτήν την αποκλειστική συνέντευξη, ο Stefan μοιράζεται την πορεία του με τη Hans & Gretel, περιγράφοντας τους λόγους που τον ώθησαν στην επιλογή του, τις προκλήσεις που αντιμετώπισε και τις στρατηγικές που οδήγησαν στην επιτυχία του. Με τέσσερα καταστήματα ήδη σε λειτουργία και ένα πέμπτο στα σκαριά, προσφέρει πολύτιμες συμβουλές για όσους ενδιαφέρονται να γίνουν franchisees και μια ματιά στο μέλλον του brand. Είτε σκέφτεστε να επενδύσετε σε ένα franchise είτε απλώς σας ενδιαφέρει να μάθετε τι χρειάζεται για να δημιουργήσετε μια μαγική εμπειρία πελατών, η ιστορία του Stefan είναι βέβαιο ότι θα σας εμπνεύσει.

Τι σας έκανε να επιλέξετε το Hans & Gretel σε σχέση με άλλα franchise; Ποιοι παράγοντες σας έπεισαν ότι ήταν η σωστή επένδυση για εσάς;

Αυτό που με έκανε να επιλέξω το Hans & Gretel είναι ότι δεν υπάρχει άλλο brand με τέτοια θεματική. Είναι μια ολοκληρωμένη ιδέα που προσφέρει μεγάλη ποικιλία προϊόντων – και όλα αυτά σε συνδυασμό με εξαιρετική διακόσμηση.

Τι θα λέγατε σε κάποιον που σκέφτεται να επενδύσει στο σύστημα franchise του Hans & Gretel; Ποιοι είναι οι βασικοί λόγοι για να προχωρήσει σε αυτή την ευκαιρία;

Θα του έλεγα: «Προχώρα και κάν’ το! Αξίζει τον κόπο, αλλά να θυμάσαι ότι δεν είναι απλή επιχείρηση. Πρέπει να δουλεύεις σκληρά και να είσαι καθημερινά ενεργός στα καταστήματα αν θέλεις να πετύχεις».

Ποιες ευκαιρίες ανάπτυξης βλέπετε στο μέλλον και πώς σκοπεύετε να τις αξιοποιήσετε με το brand;

Έχοντας δημιουργήσει 4 καταστήματα στη Βουλγαρία και με το 5ο να ανοίγει πριν το καλοκαίρι, βλέπω ευκαιρίες για μικρότερα καταστήματα σε μικρότερες πόλεις, συνεργαζόμενος με άλλους που θέλουν να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση.

Πώς καταφέρατε να επεκταθείτε επιτυχώς σε τόσο διαφορετικές αγορές και να δημιουργήσετε μια αλυσίδα που ευδοκιμεί;

Επενδύοντας περισσότερα χρήματα για να κάνουμε τα καταστήματα πιο θεματικά. Έτσι, αν κάποιος θέλει να μας αντιγράψει, θα πρέπει να επενδύσει πολλά περισσότερα, κάτι που είναι δύσκολο. Επίσης, προσφέρουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας.

Ποιοι πιστεύετε ότι είναι οι βασικοί παράγοντες που συνέβαλαν στην επιτυχία της Hans & Gretel στην περιοχή σας;

Η τοποθεσία είναι το πιο σημαντικό, καθώς και οι καλοί διευθυντές, η ομάδα και τα μαγικά καταστήματα.

HANS & GRETEL

Ποιες ήταν οι κύριες προκλήσεις που αντιμετωπίσατε στα αρχικά στάδια της επιχείρησης;

Για το πρώτο κατάστημα, η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν να βρούμε την καλύτερη τοποθεσία και τα κατάλληλα άτομα για να φτιάξουν τα ράφια, τους πάγκους από Κοριαν και να οργανώσουν το κατάστημα. Μετά από αυτό, ήταν πιο εύκολο να επεκταθούμε και να πολλαπλασιάσουμε τα καταστήματα.

Πώς εξελίσσεται η επιχείρησή σας και ποιοι είναι οι στόχοι σας για το μέλλον;

Η αγορά στη Βουλγαρία είναι δύσκολη και δεν εξελίσσεται γρήγορα, αλλά δεν σταματάμε να παλεύουμε. Η αγορά μας είναι μικρή και οι άνθρωποι δεν έχουν τόσα χρήματα όσο σε άλλες πρωτεύουσες της Ευρώπης, αλλά τα μηνιαία έξοδα και η επένδυση είναι ίδια με το άνοιγμα καταστημάτων στην Ιταλία ή την Ισπανία. Ευτυχώς, η Hans & Gretel International μας υποστηρίζει πάντα, προσπαθώντας να μας προσφέρει χαμηλότερες τιμές σε ορισμένα προϊόντα, κάτι που μας βοηθά να διατηρήσουμε ισορροπία.

Πώς καταφέρατε να δημιουργήσετε πιστό πελατολόγιο και ποια είναι η στρατηγική σας για εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών;

Οι πελάτες θέλουν να βλέπουν αλλαγές από καιρό σε καιρό στα καταστήματα, γι’ αυτό προσπαθούμε να αναβαθμίζουμε τη διακόσμηση. Αυτό τους κάνει να επιστρέφουν. Επίσης, η ποιότητα των προϊόντων και η φιλική εξυπηρέτηση παίζουν καθοριστικό ρόλο.

Ποια είναι η διαδικασία εκπαίδευσης και υποστήριξης για τους νέους franchisees και ποιοι είναι οι βασικοί παράγοντες που σας βοήθησαν να ξεκινήσετε με επιτυχία;

Πρώτα απ’ όλα, κάθε ιδιοκτήτης καταστήματος πρέπει να γνωρίζει πώς να κάνει τα πάντα στο κατάστημα, από το να φτιάχνει παγωτό μέχρι να ψήνει chimney cakes. Ευτυχώς, η Hans & Gretel International είναι πολύ βοηθητική και υπομονετική. Μας έδειξαν τα πάντα και βρίσκονται πάντα δίπλα μας όταν ανοίγουμε ένα νέο κατάστημα. Η ομάδα τους εργάζεται 12ωρες βάρδιες δίπλα μας, ώστε όλα να είναι τέλεια. Η καθοδήγησή τους ήταν το κλειδί για την επιτυχία μας.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise


HANS & GRETEL

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ