Η Coffee Berry συνεχίζει τη διεθνή ανάπτυξη με το πρώτο κατάστημα στο Μαρόκο, στην καρδιά της Καζαμπλάνκα. Το νέο Coffee Berry έρχεται να προσφέρει στους καταναλωτές μια μοναδική εμπειρία καφέ, συνδυάζοντας την υψηλή ποιότητα, την αυθεντικότητα και την εξειδίκευση που χαρακτηρίζει την αλυσίδα.
Η Coffee Berry με την μακροχρόνια εμπειρία, την συστηματική έρευνα και την την τεχνογνωσία που έχει κατακτήσει στο χώρο του καφέ, την καθιστούν ένα ηγετικό brand στον χώρο του speciality coffee. Διαθέτοντας, μόλις μέσα σε 7 χρόνια, 220 καταστήματα σε 6 χώρες. Συγκεκριμένα, η εταιρεία αριθμεί 130 καταστήματα στην Ελλάδα, 83 στην Κύπρο, 7 στην Αίγυπτο, 1 στο Ριάντ, 1 στη Στουτγάρδη και πλέον 1 στην Καζαμπλάνκα. Στόχος της είναι η περαιτέρω διείσδυση σε αγορές της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής, ενώ το ενδιαφέρον της εστιάζεται και στις ΗΠΑ, όπου σχεδιάζει να δραστηριοποιηθεί τα επόμενα χρόνια.
Τα σχέδια της Coffee Berry μετά το Μαρόκο
Η διοίκηση της Coffee Berry έχει ήδη αποφασίσει τους επόμενους προορισμούς της, με το Κουβέιτ και τη Ρουμανία να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας για το 2025, συνεχίζοντας τη στρατηγική επέκτασή της μέσω του μοντέλου franchise.
«Το λανσάρισμα αυτό δεν είναι απλώς ένα νέο κατάστημα, αλλά ένα στρατηγικό άνοιγμα στην αγορά του Μαρόκου, το οποίο στηρίζεται από Μαροκινούς επιχειρηματίες και μία 100% τοπική ομάδα», ανέφερε η Sara Bouaida, master franchisee της Coffee Berry στο Μαρόκο.
Νέα πρόταση συνεργασίας
Η Coffee Berry υιοθετεί ένα νέο, πιο ευέλικτο μοντέλο franchise, με στόχο να στηρίξει τους νέους συνεργάτες της και να ενισχύσει την κερδοφορία του δικτύου της. Το μοντέλο αυτό περιλαμβάνει μακροχρόνιες συμφωνίες στήριξης για τους franchisees, καθώς και σημαντικές επενδύσεις που μειώνουν το αρχικό κόστος εισόδου στον κλάδο.
«Η νέα στρατηγική μας πρόταση εξασφαλίζει όχι μόνο την υλοποίηση των στόχων μας για διεθνή ανάπτυξη, αλλά συμβάλλει και στην ενίσχυση της ελληνικής επιχειρηματικότητας, μέσα από στοχευμένες επενδύσεις», τόνισε ο κ. Γρυπάρης.
Η Coffee Berry απορροφά σημαντικό μέρος των αυξήσεων των πρώτων υλών, εξασφαλίζοντας ότι ούτε οι συνεργάτες ούτε οι καταναλωτές επηρεάζονται από τις διακυμάνσεις στις τιμές. Κατά το 2024, η εταιρεία αύξησε τη μεικτή κερδοφορία των franchisees περισσότερο από 6%, ενώ οι συνολικές επενδύσεις της σε μειώσεις τιμών και στήριξη των συνεργατών ξεπέρασαν τις 500.000 ευρώ.
Παράλληλα, η αλυσίδα προχώρησε στη διεύρυνση του δικτύου της και στην Ελλάδα, με έξι νέα καταστήματα στην Αττική και την Περιφέρεια έως το τέλος του 2024. Επιπλέον, στο πλαίσιο της στρατηγικής της ανάπτυξης, η Coffee Berry δρομολογεί τη δημιουργία νέας μονάδας επεξεργασίας καφέ στο Κορωπί, η οποία θα καλύψει τη ζήτηση του δικτύου σε Ελλάδα και εξωτερικό. Το ύψος της επένδυσης αναμένεται να ξεπεράσει τα 10 εκατ. ευρώ, διασφαλίζοντας ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να προσφέρει κορυφαίας ποιότητας προϊόντα, ακολουθώντας αυστηρά διεθνή πρότυπα σε όλα τα στάδια παραγωγής.
Με αυτή τη στρατηγική, η αλυσίδα έχει καταφέρει μέχρι σήμερα να αποσπάσει περισσότερες από 50 διακρίσεις από κορυφαίους θεσμούς της ελληνικής οικονομίας, συμπεριλαμβανομένου του βραβείου Best Franchise Marketing 2024 στα Franchise Awards.