To Café Femeninoσυνεχίζει την ανάπτυξή του και αγκαλιάζει όλο το φάσμα των αξιών και των ιδεών ενός καλύτερου κόσμου μέσα απο συνεργασίες. Η ομάδα του μοναδικού αυτού project, αποδεικνύει τη δυναμική στρατηγική που έχει για την ανάπτυξη ενός οικοσυστήματος προώθησης της κουλτούρας του καφέ και του τσαγιού, με συγκεκριμένες αρχές και αξίες, όπως είναι η ενδυνάμωση των γυναικών, η προστασία του περιβάλλοντος, η συμπερίληψη και η ευαισθητοποίηση σε σχέση με την κλιματική αλλαγή.
Με λίγα λόγια, το Café Femenino προωθεί τη βιωσιμότητα του περιβάλλοντος με κάθε τρόπο.
Στο πλαίσιο αυτό, το Café Femenino έχει οικοδομήσει μια συνεργασία με την αθηναϊκή boobam®. Τα προϊόντα της boobam® είναι εναλλακτικά χωρίς τη χρήση πλαστικού και βοηθούν στη σημαντική μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος κάθε καταναλωτή, περισσότερο από 25% και συνολικά κάτω από 4.000 kg. Αυτό συμβαίνει επειδή, εκτός από τη μείωση στην παραγωγή πλαστικών και των πλαστικών αποβλήτων, τα προϊόντα της boobam® βοηθούν να φυτευτούν κατά μέσο όρο 30 δέντρα ανά έτος (μέσω του οργανισμού One Tree Planted), με το κάθε δέντρο να είναι ικανό να αντισταθμίσει περίπου 27 kg CO2 ανά έτος.
Ένα πλούσιο προϊοντικό μείγμα που ανταποκρίνεται στη σύγχρονη αγορά
Το Café Femenino αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση για τον σύγχρονο επενδυτή που θέλει να είναι relevant με την αγορά όπως διαμορφώνεται σήμερα για το μέλλον. Το μήνυμα του 2021 είναι σαφές: οι εταιρικοί διευθυντές και οι επενδυτές πρέπει να δώσουν προσοχή στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (Environmental, Social, and Governance ή ESG) και να τους ενσωματώσουν στην ευρύτερη επιχειρηματική στρατηγική τους. Έτσι η επιχείρησή τους θα είναι πιο αποτελεσματική και πιο ανθεκτική στις αλλαγές.
Τα στοιχεία είναι συντριπτικά, ειδικά για τον κλάδο της εστίασης. Η απαίτηση για αλλαγή στην κοινωνία είναι εκκωφαντική. Όχι μόνο η διαθεσιμότητα του κεφαλαίου που βασίζεται στους ESG έχει γίνει πιο ελκυστική, αλλά είναι πιθανότατα η πιο μεταμορφωτική δύναμη της εποχής μας.
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Café Femenino είναι ότι έχει ήδη χτιστεί ως concept πάνω στη συμπερίληψη και τη γυναικεία ενδυνάμωση στην αγορά και με τα επόμενα βήματά του, αγκαλιάζει και άλλους συναφείς στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης, όπως η μείωση των εκπομπών ρύπων του θερμοκηπίου, η μηδενική χρήση πλαστικού, η επιλογή vegan προϊόντων, η ανάδειξη των τοπικών προϊόντων έναντι αυτών μαζικής παραγωγής. Με όλα αυτά τα εργαλεία έχει δημιουργήσει ένα τρίτο κανάλι εσόδων, πέρα από την πώληση καφέ και retail, που είναι τα υλικά της κουλτούρας του καφέ και του τσαγιού.
Στα καταστήματα του Café Femenino ο επισκέπτης μπορεί να αγοράσει διάφορα συνοδευτικά προϊόντα για να απολαύσει τον καφέ ή το τσάι του με πιο ολοκληρωμένο τρόπο, να κάνει δώρα στους οικείους του ή ακόμα και για επαγγελματική χρήση και κυρίως να κάνει ένα statement ότι μοιράζεται τις ίδιες αξίες με μια παγκόσμια κοινότητα που όλο και μεγαλώνει. Αυτή η αίσθηση και ο κοινός στόχος-φιλοσοφία, που μοιράζεται ο franchisee με τον φιλοξενούμενο, είναι το κλειδί για μεγαλύτερο engagement και άνοιγμα στο νέο κοινό που τώρα διαμορφώνει τις επόμενες καταναλωτικές συνήθειες.
Αντίστοιχα, ο franchisee έχει ένα ολοκληρωμένο μοντέλο επιχείρησης, το οποίο καθίσταται hot και επίκαιρο, όχι μόνο τώρα αλλά και για τα επόμενα πολλά χρόνια. Συνεπώς, μπορεί να προσβλέπει σε μεγαλύτερη κερδοφορία και τώρα και στο μέλλον, αφού δεν θα χρειαστεί να επενδύσει στην αλλαγή, όπως θα κάνουν άλλα σχετικά projects που θα θέλουν να προσεγγίσουν τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης.