Αρχική Νέα Βασίλειος Σαλούστρος: «Είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε τις προτιμήσεις του καταναλωτή»

Βασίλειος Σαλούστρος: «Είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε τις προτιμήσεις του καταναλωτή»

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Η πανδημία Covid-19 ανέτρεψε όλα όσα ξέραμε κι όλα όσα προβλέπαμε για το μέλλον των επιχειρήσεων της εστίασης, σύμφωνα με τον Βασίλειο Σαλούστρο, Ιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Choco Coffee.

«Άλλαξε τη νοοτροπία των πελατών και τις συνήθειες που είχαν. Επηρέασε τη λειτουργία των καταστημάτων από τα θεμέλια κι έφερε αναδιάταξη στην αγορά. Καταστήματα που δούλευαν αποκλειστικά με take away και service, αναγκάστηκαν να προσαρμοστούν στις ανάγκες της πανδημίας και να εντάξουν στις υπηρεσίες τους την κατ’ οίκον παράδοση, για να μπορέσουν να παραμείνουν ζωντανές. Αυτό, είχε ως αποτέλεσμα, ο ανταγωνισμός να εκτοξευθεί και να δημιουργήσει νέες προκλήσεις. Δυστυχώς, πολλά κατάστημα δεν μπόρεσαν ν’ αντεπεξέλθουν σε αυτό και θεωρώ πως οι πραγματικές πληγές της αγοράς δεν έχουν βγει ακόμα στην επιφάνεια», αναφέρει ο κ. Σαλούστρος.

Πώς διαμορφώνεται η συμπεριφορά του σύγχρονου καταναλωτή; Ποιες είναι οι ανάγκες του;

O σύγχρονος καταναλωτής επιθυμεί λιγότερη επαφή με το προσωπικό των καταστημάτων. Αναζητά περισσότερη υγιεινή, καθαριότητα, ποιοτικά προϊόντα και το βασικότερο, σωστή τιμή. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μετά τα συνεχόμενα lockdown, είδε το εισόδημά του να συρρικνώνεται κι όλο αυτό έχει δημιουργήσει ανασφάλεια και αμφιβολία προς τις υπηρεσίες που παρέχουν τα καταστήματα. Γι’ αυτό είναι περισσότερο απαιτητικός.

Εμείς, ως Choco Coffee μέσα στα τελευταία 2 χρόνια, έχουμε κάνει μια πολύ μεγάλη αναβάθμιση των καταστημάτων και των υπηρεσιών μας. Έχουμε αλλάξει κι έχουμε προσαρμόσει τα καταστήματα σε αυτό ακριβώς που έχει ανάγκη η αγορά. Σ’ ένα όμορφο και ζεστό περιβάλλον, με χώρους πολύ προσεγμένους, ζεστούς και σύγχρονους, με ποιοτικά προϊόντα που συνεχώς εξελίσσονται μέσα από πολύ αυστηρούς ελέγχους ποιότητας, σε προσιτές τιμές για τον μέσο καταναλωτή.

choco coffee2

Τι θα πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι franchisees πριν αποφασίσουν να επενδύσουν σε ένα franchise concept εστίασης;

Οι υποψήφιοι franchisees θα πρέπει να προσέξουν ποια πρόταση franchise θα επιλέξουν. Ένα νέο concept, φρέσκο στην αγορά που δεν έχει «κουράσει». Oι εποχές αλλάζουν και απαιτείται μεγάλη προσοχή από τον υποψήφιο επενδυτή. Να στραφούν σε concept που να είναι βιώσιμα, ώστε να μπορούν να αποσβέσουν την επένδυση όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Αυτός ήταν και ο αρχικός στόχος της Choco Coffee. Να φτιάξουμε ένα μοντέλο που να είναι ασφαλές και κερδοφόρο για τους συνεργάτες μας. Στην Κρήτη, το brand παρουσιάζει σημαντική αναγνωρισιμότητα, γεγονός που μας το αποδεικνύουν οι πελάτες καθημερινά. Γι’ αυτό, ξεκινάμε αρχές του 2022 με τα πρώτα καταστήματα franchise σε Ελλάδα κι εξωτερικό, με στόχο να καλύψουμε τις ανάγκες των πελατών αλλά και των συνεργατών που αναζητούν μία φρέσκια και συμφέρουσα επιχειρηματική πρόταση.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

CHOCO COFFEE

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ