H ΑΒ Βασιλόπουλος βρέθηκε στο Hall of Fame των οργανισμών που διακρίθηκαν με συνέχεια και συνέπεια στο ΤΟΡ20 της έρευνας για τουλάχιστον 3 χρόνια, στο πλαίσιο της βράβευσης των Πιο Αξιοθαύμαστων Επιχειρήσεων του 2024, που διοργανώνει το FORTUNE GREECE.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει διακριθεί ανάμεσα στις κορυφαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα 8 φορές συνολικά τα τελευταία 10 χρόνια.
Σε μια κρίσιμη δεκαετία με συνεχόμενες κρίσεις και ανακατατάξεις στο πεδίο της αγοράς, η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει αναδειχθεί ανάμεσα στις εταιρείες που συνεισφέρουν στην εγχώρια οικονομία, προωθώντας ποικιλοτρόπως το ελληνικό επιχειρείν και στηρίζοντας έμπρακτα τους συνεργάτες, τους πελάτες, καθώς και τους εργαζομένους της, σύμφωνα με τη διοίκησή της.
Στις «Πιο Αξιοθαύμαστες Επιχειρήσεις στην Ελλάδα»
Παράλληλα, διατηρεί στον πυρήνα των πρωτοβουλιών της την καινοτομία, ενώ η συμπερίληψη, η ένταξη και η ισότητα αποτελούν διαχρονικά μέρος της επιχειρησιακής της κουλτούρας.
Η συγκεκριμένη διάκριση είναι μια ακόμη αναγνώριση της διαχρονικής προσπάθειας της εταιρείας για τη στήριξη της κοινωνίας, του περιβάλλοντος και της οικονομίας. Με όραμα και δέσμευση τη δημιουργία ενός καλύτερου και βιώσιμου μέλλοντος για όλους και έχοντας ως κινητήριο δύναμη τους ανθρώπους της, η ΑΒ Βασιλόπουλος με ένα δίκτυο καταστημάτων που ανέρχεται συνολικά κοντά στα 600, συνεχίζει να πρωτοπορεί και να υλοποιεί πρωτοβουλίες που κάνουν τη διαφορά.
Διακρίθηκε και στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS η ΑΒ Βασιλόπουλος
Τα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS απέμειναν πρόσφατα το βραβείο GOLD WINNER EXCELLENCE IN MARKETING 2024 στο δίκτυο ΑΒ Βασιλόπουλος, αναγνωρίζοντας τη σημαντική συνεισφορά του στον κλάδο του franchising και της ελληνικής οικονομίας συνολικά.
Σε μία περίοδο συνεχώς επιταχυνόμενων αλλαγών και ανακατατάξεων αλλά και ενίσχυσης της έντασης των προκλήσεων για την κερδοφορία των franchisees και των δικτύων, το σύστημα franchise ΑΒ Βασιλόπουλος ηγήθηκε μιας πολύπλευρης, εξωστρεφούς, καινοτόμου και ιδιαίτερα αποτελεσματικής στρατηγικής marketing, η οποία χαρακτηρίζεται από:
• Την ηγεσία για την ανάπτυξη προγραμμάτων και δράσεων, σε ευθυγράμμιση με τις νέες τάσεις και αλλαγές σε επίπεδο καταναλωτικής συμπεριφοράς.
• Την εξωστρέφεια, τον δυναμισμό και τη συνέπεια για την αποτελεσματική υλοποίηση δράσεων προβολής μέσω πολλαπλών καναλιών.
• Την ταχύτητα προσαρμογής, την αξιοποίηση της τεχνολογίας και τη δημιουργία νέων καναλιών προς όφελος του καταναλωτή.
• Την ανάπτυξη εργαλείων για τη βελτίωση της κερδοφορίας των franchisees.
Η ανάδειξη της ΑΒ Βασιλόπουλος ως GOLD WINNER EXCELLENCE IN MARKETING 2024 υπογραμμίζει την ακλόνητη αφοσίωση της εταιρείας στην ισχυροποίηση του brand και ιδιαίτερα στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, την επιχειρηματική ανέλιξη και προσωπική ευημερία των franchisees.