Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε την ενίσχυση της παρουσίας της στην Κρήτη, εστιάζοντας στον τοπικό και στον τουριστικό τζίρο. Παράλληλα, έχει στόχο να επενδύσει στην εγχώρια παραγωγή, υποστηρίζοντας Έλληνες προμηθευτές και προβάλλοντας ποιοτικά προϊόντα που παράγονται στη χώρα.
Ο Brand President Νίκος Λαβίδας, σε δημοσιογραφική εκδήλωση στο κατάστημα ΑΒ Χερσονήσου που έλαβε χώρα χθες (7/10), ανέφερε ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρείας επικεντρώνεται στην ανάπτυξη franchise σημείων, με ιδιαίτερη έμφαση στο δίκτυο της Κρήτης. Η ΑΒ Βασιλόπουλος στοχεύει στην ενίσχυση των τοπικών προϊόντων της, μέσω αποκλειστικών συνεργασιών με παραγωγούς. Σημειώνεται ότι το μερίδιο της εταιρείας στην αγορά της Κρήτης φτάνει το 10,5%.
Στο νησί λειτουργούν 15 καταστήματα, εκ των οποίων 12 είναι εταιρικά και 3 franchise. Τον Απρίλιο του 2023 εγκαινιάστηκε ένα νέο ιδιόκτητο κατάστημα στη Χερσόνησο, 1.100 τ.μ., το οποίο διαθέτει προϊόντα από περισσότερους από 60 τοπικούς παραγωγούς. Στο κατάστημα αυτό, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν πάνω από 355 κωδικούς τοπικών προϊόντων, όπως φρούτα, λαχανικά, κρέατα, τυροκομικά, γαλακτοκομικά, αλλαντικά, κατεψυγμένα προϊόντα, κρασιά, αναψυκτικά και καφέδες. Τα τοπικά προϊόντα αντιπροσωπεύουν το 10-15% της συνολικής γκάμας της αλυσίδας. Το κατάστημα διαθέτει επίσης έξι ταμεία, τρία από τα οποία είναι αυτόματα για ταχύτερες αγορές.
Με περισσότερους από το 80% των προμηθευτών της να είναι τοπικοί παραγωγοί, η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει δημιουργήσει μακροχρόνιες σχέσεις, εστιάζοντας στην ποιότητα και τη βιωσιμότητα. Στην Κρήτη, συνεργάζεται με τον Όμιλο KRIVEK, που ειδικεύεται στην παραγωγή κρέατος και θαλασσινών, και διαθέτει υποκαταστήματα σε πολλές πόλεις της Ελλάδας καθώς και στο εξωτερικό. Ο τζίρος του ομίλου αναμένεται να ξεπεράσει τα 50 εκατ. ευρώ το 2024, και έχει ολοκληρώσει πρόσφατα επένδυση άνω των 5 εκατ. ευρώ για νέες παραγωγικές μονάδες και αποθήκες.
Η ανταγωνιστική πρόταση franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
Η ηγεσία στην ανάπτυξη προγραμμάτων και δράσεων, που ευθυγραμμίζονται με τις σύγχρονες τάσεις και τις μεταβολές στην καταναλωτική συμπεριφορά, αποτελεί θεμελιώδη πυλώνα για την επιτυχία των υποψήφιων franchisees. Στο πλαίσιο αυτό, η δυναμική εξωστρέφεια και η συνεπής εφαρμογή στρατηγικών προβολής μέσω ποικίλων καναλιών συμβάλλουν καθοριστικά στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων.
Επιπλέον, η ικανότητα ταχείας προσαρμογής στις αλλαγές της αγοράς, σε συνδυασμό με την αξιοποίηση της τεχνολογίας και τη δημιουργία νέων καναλιών εξυπηρέτησης των καταναλωτών, αποδεικνύει τη δέσμευσή της ΑΒ Βασιλόπουλος για συνεχή βελτίωση. Η ανάπτυξη εργαλείων που στοχεύουν στη βελτίωση της κερδοφορίας των franchisees εξασφαλίζει τη μακροχρόνια επιτυχία και βιωσιμότητα του δικτύου, καθιστώντας το ένα ελκυστικό και προσοδοφόρο εγχείρημα για κάθε νέο συνεργάτη.
Απονομή βραβείου GOLD WINNER EXCELLENCE IN MARKETING 2024 από τα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS
Το δίκτυο ΑΒ Βασιλόπουλος τιμήθηκε με το βραβείο GOLD WINNER EXCELLENCE IN MARKETING 2024 από τα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS, αναγνωρίζοντας τη σημαντική του συμβολή στον τομέα του franchising και στην ελληνική οικονομία συνολικά.
Σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από συνεχείς αλλαγές και προκλήσεις για την κερδοφορία των franchisees και των δικτύων, το σύστημα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος ξεχώρισε για την καινοτόμο, πολυδιάστατη και εξωστρεφή στρατηγική marketing που έχει αναπτύξει. Οι κύριες πτυχές αυτής της στρατηγικής περιλαμβάνουν:
- Ηγετική θέση στην ανάπτυξη προγραμμάτων και ενεργειών που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες τάσεις και στην καταναλωτική συμπεριφορά.
- Δυναμική εξωστρέφεια και συνέπεια στην εφαρμογή στρατηγικών προβολής μέσω ποικίλων καναλιών.
- Ταχεία προσαρμογή στις αλλαγές, αξιοποίηση της τεχνολογίας και δημιουργία νέων καναλιών για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
- Ανάπτυξη εργαλείων που βελτιώνουν την κερδοφορία των franchisees.
Αυτή η διάκριση υπογραμμίζει τη δέσμευση της ΑΒ Βασιλόπουλος στην ενίσχυση του brand της, ενώ παράλληλα συμβάλλει στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας, της επιχειρηματικής ανάπτυξης και της ευημερίας των franchisees.