Τα τελευταία 4 χρόνια ο χώρος του καφέ έχει ανανεωθεί, τα καταστήματα έχουν εκσυχρονιστεί και μια σειρά από επενδυτές έχουν βρει επιχειρηματική διέξοδο μέσα από την αυτοαπασχόληση. Μια διαδρομή που οδήγησε πολλές φορές σε κερδοφορία και ρευστότητα.
Παράλληλα οι καταναλωτές είναι πολύ περισσότερο ενημερωμένοι και ξέρουν να εκτιμούν τη σωστή αναλογία ποιότητας – τιμής, αλλά και την εικόνα – ατμόσφαιρα του καταστήματος.
Επίσης, νέοι παίκτες μπαίνουν στην αγορά που προσπαθούν να καλύψουν τις ανάγκες του “εκπαιδευμένου” κοινού.
Νέοι επενδυτές προσπαθούν ξεχωρίσουν τα concept με δυναμική εξέλιξης, αναζητούν περιοχές αποκλειστικότητας που δεν έχουν καλυφθεί από τοω ανταγωνισμό και ταυτόχρονα franchisees από άλλους χώρους.
Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη νέων δικτύων και ποιούς παράγοντες θα πρέπει να συνεκτιμήσουν;
Πού θα εστιάσουν συναφείς κλάδοι και πώς θα εξελιχθεί η αγορά;
Τι θα πρέπει να προσέξει ο υποψήφιος franchisee;
Ο αγορά καφέ σίγουρα θα εξακολουθήσει να μας απασχολεί με τη δυναμική και τις μετεξελίξεις της.
Περισσότερα:
Αγορά καφέ: Σταθερή ποιότητα – εξειδίκευση – αγοραστική εμπειρία