Η νέα χρονιά ξεκίνησε πολύ δυναμικά για την την πιο αγαπημένη αλυσίδα κουλουριών και καφέ στην Ελλάδα, Mon Kooloor. Μετά τον Εύοσμο, άλλα 5 νέα καταστήματα έρχονται να ενισχύσουν και να εδραιώσουν την ηγετική θέση του Mon Kooloor στην αγορά.
Το Mon Koolοor είναι το πρώτο εξειδικευμένο concept στην κατηγορία παρουσιάζοντας μία ολοκληρωμένη πρόταση με βάση το κουλούρι Θεσσαλονίκης. Από το 2013 και σε ανάπτυξη μέσω franchise από το 2019, ηγείται μιας νέας κατηγορίας στον κλάδο της καφεστίασης, παρέχοντας ταυτόχρονα ένα μοναδικό, ολοκληρωμένο concept, όπως και επιχειρηματικό μοντέλο, με ισχυρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
Concept που πλάθει…success story
Η Μon Koolοor, η 1η αλυσίδα κουλουριών στην Ελλάδα με εμπειρία στην αρτοποιία εδώ και μισό αιώνα, αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη πρόταση franchise. Ακόμα και κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το δίκτυο Mon Kooloor συνέχισε την εντυπωσιακή του ανάπτυξη. Νέα καταστήματα προστέθηκαν στο ενεργητικό της εταιρείας καθώς το ενδιαφέρον των επενδυτών είναι ιδιαίτερα αυξημένο.
Οι νέοι συνεργάτες γνωρίζουν πως με το Mon Kooloor αποκτούν μία επιχείρηση που είναι αποδοτική, διαχρονική και κερδοφόρα σε κάθε συνθήκη.
Το Mon Kooloor αλυσίδα franchise αντέχει στον χρόνο και την κρίση
Γρήγορη διείσδυση στην εκάστοτε αγορά προσφέρει το προϊόν – πρωταγωνιστής στην αλυσίδα Mon Koolοor. Το κουλούρι έχει να επιδείξει μια πραγματικά εντυπωσιακή ανθεκτικότητα, αφού εδώ και αιώνες αποτελεί αγαπημένη συνήθεια.
Με ένα προϊόν τόσο αγαπητό και οικείο, τα καταστήματα της αλυσίδας franchise Mon Kooloor γίνονται πολύ γρήγορα η αγαπημένη συνήθεια κάθε γειτονιάς, ενώ μπορούν άμεσα να ενεργοποιήσουν και μια ακόμη ζώνη κερδοφορίας, που δεν είναι άλλη από το delivery.
Οι value for money ολοκληρωμένες προτάσεις του Mon Kooloor, που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του καταναλωτή από το πρωί μέχρι και αργά το απόγευμα, κρατούν πιστή την πελατεία των καταστημάτων ακόμα και σε περίοδο κρίσης.