Αρχική MagazineΝέο τεύχοςΌλα τα τεύχηΠΑΝΟΡΑΜΑ FRANCHISE 2024 Νικόλαος Μουτσουρούφης, Mailo’s The Pasta Project | Το street food θα είναι η ατμομηχανή της εστίασης για τα επόμενα χρόνια
Mailo’s The Pasta Project

Νικόλαος Μουτσουρούφης, Mailo’s The Pasta Project | Το street food θα είναι η ατμομηχανή της εστίασης για τα επόμενα χρόνια

Προτεραιότητα για εμάς είναι η αμοιβαιότητα στη σχέση franchisor-franchisee και εκτιμούμε ότι συνολικά η συμβολή μας ως Mailo’s άφησε το 2023 ένα ιδιαίτερα θετικό αποτύπωμα στο σύνολο της αγοράς του franchising.

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

Θεωρούμε εξαιρετική επιτυχία το ότι η πλειονότητα των franchisees του Mailo’s είναι multiunit franchisees, δηλαδή οι υφιστάμενοι franchisees συνεχίζουν να επενδύουν στο Mailo’s. Αυτό μας δίνει την ευκαιρία να έχουμε χαμηλά κόστη, να έχουμε έμπειρους franchisees, να έχουμε οικοδομήσει μια κοινή γλώσσα, μια κοινή κουλτούρα, ένα κοινό όραμα και μια κοινή στρατηγική. Σε ένα σύστημα franchise υπάρχουν πάντα πολλές προκλήσεις. Το κρίσιμο στοιχείο είναι να υπάρχει μια στρατηγική και να είμαστε
όλοι οι εμπλεκόμενοι συνεπείς σε αυτή – είτε λέγονται franchisees, είτε λέγονται προμηθευτές, είτε λέγονται συνεργάτες, είτε η ίδια η Διοίκηση του δικτύου.

Συνέντευξη με τον Νικόλαο Μουτσουρούφη,
Ιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο Mailo’s The Pasta Project, στην ενότητα Απόψεις – ΠΑΝΟΡΑΜΑ FRANCHISE 2024.

mailo's logo

Το 2023 βιώσαμε μία περίοδο πληθωρισμού, αύξησης των συντελεστών κόστους αύξηση των επιτοκίων, όξυνσης προβλημάτων ρευστότητας, καθώς και σημαντικών ελλείψεων σε θέματα προσωπικού. Ήταν, με λίγα λόγια, μια χρονιά έντονων προκλήσεων. Ποιες ήταν οι κυριότερες τάσεις – αλλαγές που παρατηρήθηκαν στον κλάδο σας αυτή τη χρονιά;

Πράγματι, το 2023 ήταν μια χρονιά έντονων προκλήσεων. Ως δίκτυο, αντιμετωπίσαμε, όπως όλη η αγορά, σημαντικές πιέσεις τόσο σε επίπεδο κόστους πρώτων υλών, όσο και σημαντικά θέματα όσον αφορά τις ελλείψεις προσωπικού. Εντούτοις, ήταν για εμάς μια χρονιά που απέδωσαν οι επενδύσεις που είχαμε πραγματοποιήσει τα προηγούμενα χρόνια, τόσο σε επίπεδο εφοδιαστικής αλυσίδας, όσο και σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού. Απ’ την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε το Mailo’s The Pasta Project, έθεσε σαν πρώτη προτεραιότητα να χτίσει υγιείς και στέρεες σχέσεις με τους stakeholders. Επένδυσε στην εφοδιαστική αλυσίδα, στο ανθρώπινο δυναμικό και στους συνεργάτες. Έτσι, για όλο το 2022 και το 2023, παρά τις πιέσεις κυρίως στις πρώτες ύλες, πέτυχε να διασφαλίσει εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές για όλο το δίκτυο, να κεφαλαιοποιήσει τις στρατηγικές συμμαχίες, να αξιοποιήσει ακόμα περισσότερο τις οικονομίες κλίμακας που δημιούργησε η συνεχής ανάπτυξη, με αποτέλεσμα όχι απλώς να διατηρήσουμε τους κρίσιμους δείκτες που αφορούν το επιχειρηματικό μας μοντέλο, αλλά να διατηρήσουμε τις τιμές στον τελικό καταναλωτή ενισχύοντας ακόμα την ανταγωνιστικότητα της αλυσίδας. Όσον αφορά το ανθρώπινο δυναμικό, μέσα από τη συνεχή εκπαίδευση και μέσα από προγράμματα εσωτερικής επικοινωνίας, πετύχαμε να έχουμε υψηλό βαθμό διακράτησης, πολύ πάνω από τον μέσο όρο του κλάδου. Η επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό είναι μια εξαιρετική στρατηγική για να διατηρήσουμε το προσωπικό και να δημιουργήσουμε θετικές διεξόδους στους συνεργάτες μας, διασφαλίζοντας γι’ αυτούς ένα θετικό περιβάλλον και παράλληλα ευκαιρίες ανέλιξης μέσα στο δίκτυο.

Ποια θεωρείτε την κυριότερη πρόκληση που αντιμετώπισε το δίκτυό σας το 2023; Ποια στρατηγική και ποιες κινήσεις ακολουθήσατε για να την αντιμετωπίσετε;

Μια κύρια πρόκληση για εμάς ήταν το να μπορούμε να δημιουργούμε ισχυρές υποδομές υποστήριξης του δικτύου και ταυτόχρονα να έχουμε θετικούς δείκτες όσον αφορά την ανάπτυξη. Η αλυσίδα αναπτύχθηκε με ιδιαίτερα έντονους ρυθμούς μέσα στα δύο τελευταία χρόνια, καλύπτοντας το σύνολο της ελληνικής αγοράς και μεγάλο τμήμα της κυπριακής. Ταυτόχρονα επενδύαμε διαρκώς σε τεχνολογία, σε συστήματα και σε διαδικασίες, έτσι ώστε να μπορεί ο ρυθμός ανάπτυξης να υποστηρίζεται από μια υγιή, λιτή και ευέλικτη δομή κεντρικών υπηρεσιών. Άρα για εμάς ήταν πάρα πολύ σημαντικό να επιτυγχάνουμε διαρκώς και σταθερούς ρυθμούς ανάπτυξης, και την οικοδόμηση αποτελεσματικών και αποδοτικών μηχανισμών υποστήριξης. Κλειδί σε όλη αυτή τη διαδικασία ήταν η προσεχτική επιλογή franchisees, όπως και η στοχευμένη στρατηγική ανάπτυξης, όσον αφορά τις περιοχές και τις προτεραιότητες.

Θεωρούμε εξαιρετική επιτυχία το ότι η πλειονότητα των franchisees του Mailo’s είναι multi-unit franchisees, δηλαδή οι υφιστάμενοι franchisees συνεχίζουν να επενδύουν στο Mailo’s. Αυτό μας δημιουργεί την ευκαιρία να έχουμε χαμηλά κόστη, να έχουμε έμπειρους franchisees, να έχουμε οικοδομήσει μια κοινή γλώσσα και μια κοινή κουλτούρα, να έχουμε ένα κοινό όραμα και μια κοινή στρατηγική. Σε ένα σύστημα franchise υπάρχουν πάντα πολλές προκλήσεις. Το κρίσιμο στοιχείο είναι να υπάρχει μια στρατηγική και να είμαστε όλοι οι εμπλεκόμενοι συνεπείς σε αυτή – είτε λέγονται franchisees, είτε λέγονται προμηθευτές, είτε λέγονται συνεργάτες, είτε η ίδια η Διοίκηση του δικτύου.

Σύμφωνα με στοιχεία του ΓΕΜΗ, τον τελευταίο χρόνο στην Ελλάδα δημιουργήθηκαν 57.000 νέες επιχειρήσεις. Ωστόσο, οι νέες επιχειρήσεις στον χώρο του franchise δεν υπερέβησαν το 1,5%  επί του συνολικού αριθμού νέων επιχειρήσεων. Ποιοι είναι οι λόγοι που το franchising –παρά το ότι έχει αποδείξει συγκριτικά υψηλούς δείκτες αποδοτικότητας και ταχύτητας προσαρμογής στις νέες συνθήκες– δεν αποτελεί ακόμη μία κύρια επιλογή επιχειρηματικής δραστηριότητας;

Από την πρώτη στιγμή που σχεδιάσαμε την ανάπτυξη του Mailo’s με franchise, θέσαμε ως κύρια προτεραιότητα το πώς θα είναι ικανοποιημένοι οι franchisees. Και όχι απλώς πώς θα είναι ικανοποιημένοι οικονομικά, αλλά πώς θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο ελκυστικό όχι μόνο ως επένδυση, αλλά και επίσης να είναι ελκυστικό και ερωτεύσιμο και ως περιβάλλον και επιχειρηματική οικογένεια, έτσι ώστε να μπορέσουμε να προσελκύσουμε και κυρίως να διακρατήσουμε υποψήφιους επενδυτές. Τα τελευταία δύο χρόνια είχαμε πάρα πολύ υψηλή ζήτηση από υποψήφιους επενδυτές, και σίγουρα κάτι τέτοιο μας τιμά. Είμαστε ιδιαίτερα προσεχτικοί στην επιλογή, όχι επειδή η πλειονότητα των υποψηφίων δεν ήταν κατάλληλοι, αλλά επενδύαμε κυρίως σε ανθρώπους που πληρούσαν τα κριτήρια που εμείς θέταμε, αλλά ταυτόχρονα επιτύγχαναν κι οι ίδιοι να κεφαλαιοποιήσουν μέσα από εμάς εμπειρίες, δεξιότητες και ικανότητες, αλλά ταυτόχρονα να έχουν και μια ισορροπία μεταξύ προσωπικής ζωής και δουλειάς. Έτσι, η επιλογή μας δεν ήταν μόνο σε επίπεδο ικανότητας να ανταπεξέλθουν στην επένδυση, αλλά για να οικοδομήσουμε στέρεες βάσεις μίας μακροχρόνιας συνεργασίας, το να πληροί και τα υπόλοιπα «θέλω» τους. Για εμάς ακριβώς η στρατηγική αυτή, η συνεπής, με διαφάνεια, με ξεκάθαρους όρους και ρόλους, απέδωσε και συνεχίζουμε να έχουμε υψηλή προσέλκυση franchisees. Έτσι, δεν μπορούμε να πούμε ότι βιώσαμε, ως αλυσίδα, προβλήματα στην προσέλκυση franchisees. Εντούτοις, στην αγορά πράγματι υπάρχουν σοβαρά θέματα. Το franchising παραμένει ένα εξαιρετικό εργαλείο επιχειρηματικής ανάπτυξης και προσωπικής ανέλιξης, όμως απαιτείται να υπάρχει μία διαφάνεια στις σχέσεις μεταξύ franchisor και franchisees και να υπάρχει πάντα διασφάλιση των αμοιβαίων –που σε τελική ανάλυση είναι κοινά– συμφερόντων. Προτεραιότητα για εμάς είναι ακριβώς αυτή η αμοιβαιότητα και εκτιμούμε ότι συνολικά η συμβολή μας, ως Mailo’s, άφησε το 2023 ένα ιδιαίτερα θετικό αποτύπωμα στο σύνολο της αγοράς του franchising.

Ο covid-19 ήρθε και παρήλθε, τουλάχιστον όσον αφορά στις σοβαρές επιπτώσεις της πανδημίας. Τελικά –ως απολογισμό– ποιες αλλαγές έφερε και σε ποιους τομείς, ποια διδάγματα βγαίνουν όσον αφορά την αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων και πώς μπορούν να θωρακιστούν τα δίκτυα franchise σε ανάλογες περιπτώσεις;

Ο Covid-19 ήλθε, αλλά δεν παρήλθε. Οι επιπτώσεις παραμένουν. Βασικά στοιχεία που στον χώρο του street food μπορούμε να δούμε ότι διατηρούνται είναι οι αλλαγές των καταναλωτικών προτύπων και συνηθειών – ένας νέος τρόπος διασκέδασης, ένας διαφορετικός τρόπος που ο καταναλωτής θέλει να δεθεί με το brand. Παράλληλα, σε επίπεδο καταναλωτή υπάρχει ένας διαφορετικός τρόπος κατανάλωσης. Ο ρόλος της τεχνολογίας και ο ρόλος των aggregators έχει γίνει πολύ πιο σημαντικός από οποτεδήποτε άλλοτε, ενώ ταυτόχρονα ο ρόλος του ανθρώπινου δυναμικού είναι ένας από τους εξαιρετικά κρίσιμους παράγοντες. Κατά την άποψή μας, μιλάμε για μια νέα αγορά. Εμείς, ως Mailo’s, δημιουργηθήκαμε και μεγαλώσαμε μέσα σ’ αυτή την αγορά. Αυτό που μας χαρακτηρίζει και νομίζω ότι ήταν κύριο χαρακτηριστικό όλων των συστημάτων franchise που μπόρεσαν να διατηρηθούν και να αναπτυχθούν όλη αυτή την περίοδο, είναι η ταχύτητα προσαρμογής και ένας ξεκάθαρος οδικός χάρτης όσον αφορά την υλοποίηση της όποιας στρατηγικής – γιατί, σε τελευταία ανάλυση, η αποτελεσματική υλοποίηση είναι η στρατηγική που επιλέγει κάποιος. Όσον αφορά στο μέλλον: Ταχύτητα, ανοιχτοί ορίζοντες, ανάλυση του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, ανάλυση των γεωπολιτικών αλλαγών αλλά και της διεθνούς αγοράς, ανοιχτή σε προκλήσεις τόλμη αντιμετώπισης και ταχύτητα προσαρμογής. Και φυσικά, συνεχείς επενδύσεις σε υποδομές, τεχνολογία και στο ανθρώπινο δυναμικό. Επίσης, σε κάθε κρίσιμη φάση είναι εξαιρετικά σημαντική η διασφάλιση της ενότητας του δικτύου, συσπείρωση του δικτύου, η συνεχής ενημέρωση και τα ανοιχτά κανάλια επικοινωνίας με όλους τους stakeholders. Ταχύτητα, επικοινωνία και προσαρμογή.

Το franchising παραμένει ένα εξαιρετικό εργαλείο επιχειρηματικής ανάπτυξης και προσωπικής ανέλιξης, όμως απαιτείται να υπάρχει μία διαφάνεια στις σχέσεις μεταξύ franchisor και franchisees και να υπάρχει πάντα διασφάλιση των αμοιβαίων –και, σε τελική ανάλυση, κοινών– συμφερόντων. Προτεραιότητα για εμάς είναι ακριβώς αυτή η αμοιβαιότητα και εκτιμούμε ότι συνολικά η συμβολή μας ως Mailo’s άφησε το 2023 ένα ιδιαίτερα θετικό αποτύπωμα στο σύνολο της αγοράς του franchising.

Τα τελευταία τρία χρόνια, η αύξηση του franchising στην Ελλάδα οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε multi-unit και multi-brand franchisees, γεγονός που αποδεικνύει την αποδοτικότητα του θεσμού. Τι πρωτοβουλίες πρέπει να πάρουν οι εταιρείες, έτσι ώστε να ενδυναμώσουν ακόμα περισσότερο αυτή την τάση;

Όπως προαναφέραμε, για εμάς ήταν μέρος της στρατηγικής ανάπτυξής μας. Η πλειονότητα των franchisees μας είναι multi-unit και κάποιοι από αυτούς είναι multi-unit και multi-brand. Το επιχειρηματικό πλάνο για τον κάθε franchisee, απ’ τη στιγμή που εντάσσεται στο δίκτυο, είναι για εμάς μια προτεραιότητα. Το πώς κατανέμουμε περιοχές, πώς επιλέγουμε franchisees, πώς επενδύουμε στο ανθρώπινο δυναμικό του, πώς οικοδομούμε μια κοινή κουλτούρα και μια κοινή επιχειρηματική αντίληψη είναι από τα βασικά στοιχεία της λειτουργίας μας. Η επιτυχία μας ως αλυσίδα περνάει μέσα από την επιτυχία των franchisees, η επιχειρηματική μας δυναμική ανάπτυξη περνάει μέσα από τη δική τους ανάπτυξη. Άρα είναι ένα μέρος της στρατηγικής και συνεχώς προσπαθούμε να επενδύουμε ακριβώς στην ενδυνάμωσή της, χρησιμοποιώντας νέα εργαλεία, νέους μηχανισμούς και νέα κανάλια. Πιστεύουμε και επενδύουμε στην οικοδόμηση τέτοιων σχέσεων, που να μας εξελίσσουν και να εξελίσσουν σε μία κοινή δράση με το σύνολο των franchisees μας.

Το 2023 παρατηρήθηκε σημαντική μείωση της ζήτησης για franchising από την κατηγορία των υποψήφιων επενδυτών που είναι έμπειρα στελέχη επιχειρήσεων, γεγονός που οφείλεται στη μείωση της ανεργίας και στην υψηλή ζήτηση στελεχών πρώτης γραμμής. Πώς, κατά τη γνώμη σας, θα πρέπει να αντιδράσει η αγορά του franchising, έτσι ώστε να επαναπροσελκύσει αυτό το τόσο ιδιαίτερα ποιοτικό κοινό;

Πράγματι, η μείωση της ανεργίας παγκόσμια λειτουργεί αντίρροπα από τη ζήτηση σε franchise. Εμείς, ως Mailo’s, δεν αντιμετωπίσαμε πρόβλημα από αυτή την πραγματική τάση, καθώς απευθυνθήκαμε στοχευμένα σε κοινά τα οποία είχαν ήδη επιχειρηματική δραστηριότητα. Η συντριπτική πλειονότητα των franchisees μας είχαν ήδη επιχειρηματική παρουσία, και το σημαντικότερο τμήμα αυτών είχαν και εμπειρία στην εστίαση – και κάποιοι από αυτούς και στο franchising. Άρα στοχεύσαμε ακριβώς σε εκείνα τα κοινά τα οποία αναζητούσαν και είχαν και κριτήρια να επιλέξουν νέα concepts με δυναμική ανάπτυξη, με υψηλές αποδόσεις και παράλληλα μπορούσαν να αξιοποιήσουν όλα τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που θέσαμε στη διάθεσή τους. Από την πρώτη στιγμή επιλέξαμε συγκεκριμένα επενδυτικά κοινά και κύρια φροντίδα μας ήταν η ταχεία επίτευξη του breakeven και της κερδοφορίας, δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις οι ικανοποιημένοι franchisees να προσελκύσουν νέους ή να επανεπενδύσουν οι ίδιοι. Μέσα απ’ αυτή τη στρατηγική, οι όποιες δυσμορφίες και ιδιαιτερότητες της αγοράς δεν επηρέασαν την αναπτυξιακή μας πορεία.

Όλες οι αλυσίδες αντιμετωπίζουν προβλήματα εύρεσης ανθρώπινου δυναμικού. Ποια είναι η άποψή σας και πώς το αντιμετωπίζετε;

Πράγματι, υπάρχουν σοβαρά προβλήματα σ’ αυτόν τον τομέα. Εντούτοις, θεωρούμε ότι ολοκληρωμένα προγράμματα εσωτερικής επικοινωνίας, προγράμματα συνεχούς εκπαίδευσης, η οικοδόμηση μηχανισμών δέσμευσης του προσωπικού και κυρίως η συνεχής βελτίωση των όρων είναι μια επιλογή που δικαιώνει και στο τέλος της ημέρας ισχυροποιεί ακόμα περισσότερο το δίκτυο. Ο ανθρώπινος παράγοντα είναι πρώτη προτεραιότητα για όλους μας στο Mailo’s The Pasta Project.

Ποιες αλλαγές παρατηρείτε στο προφίλ των υποψήφιων franchisees; Ποιοι είναι οι κυριότεροι προβληματισμοί τους και πώς τους απαντάτε;

Οι υποψήφιοι franchisees σήμερα είναι πιο ενημερωμένοι, πιο έμπειροι και, κυρίως στα κοινά που απευθυνόμαστε εμείς, έχουν ισχυρή επιχειρηματική εμπειρία και απαιτούν απαντήσεις και κυρίως μια διάφανη και άμεση σχέση με το δίκτυο ως σύνολο. Οι έμπειροι franchisees δεν αναζητούν μόνο αριθμούς, αλλά διερευνούν τους μηχανισμούς που διασφαλίζουν την επίτευξη των όποιων υποσχέσεων και όποιων προβλέψεων. Είναι πολύ πιο διερευνητικοί, πολύ πιο αναλυτικοί και προχωρούν σε πιο συστηματική έρευνα, έτσι ώστε να λάβουν εκείνα τα εχέγγυα ότι η εταιρεία μπορεί να τους υποστηρίξει στη νέα επιχειρηματική τους δράση. Το ερώτημα και η πρόκληση είναι από πλευράς των franchisors. Πρέπει όλοι να επενδύσουμε παραπάνω σε υποδομές, να επενδύσουμε παραπάνω σε επικοινωνία, να οικοδομούμε ξεκάθαρες σχέσεις απ’ την περίοδο προσέλκυσης και ένταξης ενός franchisee στο δίκτυο και να είναι διασαφηνισμένα τα όρια και οι απαιτήσεις του ενός μέλους απ’ το άλλο. Οι ξεκάθαρες σχέσεις δημιουργούν τη βάση μιας μακροχρόνιας και αμοιβαία αποδοτικής συνεργασίας.

Ποιες συμβουλές θα δίνατε στους υποψήφιους franchisees που σκέφτονται να επενδύσουν στον κλάδο σας; Τι θα πρέπει να προσέξουν;

Είναι σίγουρο ότι πρέπει να ξεκινήσουν πρώτα από το τι ζητούν απ’ τη νέα επένδυσή τους. Δεν αρκεί να περιμένω μια καλή απόδοση. Πρέπει κανείς να μετρήσει τι απαιτείται για να πάρει αυτές τις αποδόσεις, όχι μόνο σε οικονομικό επίπεδο, αλλά σε χρόνο και σε προσπάθεια. Κανείς δεν χαρίζει τίποτα. Πρέπει απ’ την πρώτη στιγμή λοιπόν να δει ποια είναι τα «θέλω» του, και ειδικά στον χώρο της εστίασης που είναι –τουλάχιστον την πρώτη περίοδο– ιδιαίτερα απαιτητικός κλάδος. Απαιτεί συνεχή εμπλοκή στην καθημερινότητα, έχει θέματα ωραρίων, έχει πολλές προκλήσεις σε θέματα λειτουργίας, απαιτεί συνεχή παρακολούθηση σε επίπεδο επιχείρησης, συνεχή τοπική δράση για να «δεθεί» η επιχείρηση με την τοπική κοινωνία, συνεχές coaching στο προσωπικό και, προφανώς, ισχυρή θέληση για επιτυχία. Οι υποψήφιοι επενδυτές πρέπει να μετράνε τα «θέλω» τους, να ζυγίζουν καλά αυτά που μπορούν να προσφέρουν και κυρίως να επιλέγουν με βάση πού αξιοποιείται καλύτερα αυτό που προαναφέραμε – οι δικές τους δεξιότητες, η δικοί τους πόροι, η δική τους εμπειρία, οι δικές τους ικανότητες. Επίσης, να μετρούν ακριβώς τι είναι η ισορροπία προσωπικής ζωής και δουλειάς, που στην εστίαση –για άλλη μια φορά τονίζουμε– είναι εξαιρετικά σημαντική.

Με τις καταναλωτικές συνήθειες και τις τάσεις lifestyle να αλλάζουν διαρκώς, ποιοι τομείς franchise πιστεύετε ότι θα είναι πιο δημοφιλείς το 2024 και πώς αυτοί προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς;

Η εστίαση θα παραμείνει πρωταθλητής και το street food θα είναι η ατμομηχανή της εστίασης για τα επόμενα χρόνια. Ο καταναλωτής, έχοντας αλλάξει τα πρότυπα όσον αφορά τη διασκέδασή του και τη διατροφή του, αναζητά ταξίδια, αναζητά concepts,  αναζητά μύθο, αναζητά μια διαφορετική δέσμευση και δέσιμο με το brand που επιλέγει. Δεν είναι θέμα μόνο μιας κατηγορίας, αλλά είναι θέμα του ποια concept μπορούν να προσφέρουν μία ολοκληρωμένη πρόταση, καινοτομία, μια ολιστική προσέγγιση, μια ολοκληρωμένη επιχειρηματική πρόταση. Για εμάς, αυτοί θα είναι οι πρωταθλητές για τα επόμενα χρόνια. Αυτοί δηλαδή που μπορούν να προσφέρουν μια ολοκληρωμένη λύση που αγγίζει το σύνολο των επιχειρησιακών λειτουργιών, αλλά και ένα φρέσκο, καινοτόμο concept.

Ποια είναι τα σχέδιά σας για το 2024;

Το 2024 είναι μία χρονιά που ολοκληρώνεται ένας μεγάλος κύκλος επενδύσεων του Mailo’s σε υποδομές. Θα ολοκληρωθεί, επίσης, η ανάπτυξη στην ελληνική αγορά, με προτεραιότητα ορισμένες στοχευμένες περιφερειακές αγορές, καθώς επίσης και κλειστές αγορές, καθώς και η κάλυψη των τριών ακόμα σημείων στην κυπριακή αγορά. Το 2024 η κύρια προτεραιότητα είναι η ολοκλήρωση επίσης των υποδομών που αφορούν τη διεθνή ανάπτυξη του Mailo’s σε στοχευμένες αγορές υψηλού ανταγωνισμού. Ήδη υπάρχει υψηλή ζήτηση, αλλά τα βήματά μας θα είναι εξαιρετικά προσεχτικά –όπως πάντα– έτσι ώστε να διασφαλίσουμε την ανάλογη υγιή ανάπτυξη και στη διεθνή αγορά.

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ