Αρχική MagazineΝέο τεύχοςΌλα τα τεύχη Εστίαση & Franchising: Νέες τάσεις, νέες ανάγκες, νέες επιλογές

Εστίαση & Franchising: Νέες τάσεις, νέες ανάγκες, νέες επιλογές

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

Τα δίκτυα franchise στην αγορά της εστίασης παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες της τελευταίας διετίας που δημιουργούν οι επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19, του πολέμου στην Ουκρανία, του πληθωρισμού, του υψηλού κόστους ενέργειας, αποδεικνύονται εξαιρετικά ανθεκτικά.

Ενδεικτικά είναι τα αποτελέσματα της Έρευνας Franchise που διενεργεί κάθε χρόνο το FRANCHISE SUCCESS MEDIA GROUP. Το 2022 ο κλάδος της εστίασης παρουσίασε αύξηση 8,4% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά.

Σημαντική είναι επίσης η αυξημένη ζήτηση εκ μέρους υποψήφιων επενδυτών για ποιοτικά συστήματα franchise καθώς αναγνωρίζουν το franchising ως μια ελκυστική επιλογή για αυτοαπασχόληση και επιχειρηματική – επαγγελματική ανέλιξη.

Σε αυτό το τοπίο τα δίκτυα franchise δείχνουν να προσαρμόζονται στις νέες τάσεις που διαμορφώνονται στην αγορά σε επίπεδο αλλαγών συμπεριφοράς καταναλωτή, στην αναδιανομή των μεριδίων που δημιουργούν οι online aggregators και παράλληλα αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες για να ενισχύσουν την ελκυστικότητα της επιχειρηματικής τους πρότασης και την ανταγωνιστικότητα του δικτύου τους στο τρέχον περιβάλλον.

Το FRANCHISE SUCCESS απευθύνθηκε σε σημαντικούς εκπροσώπους του κλάδου με στόχο να αναδειχθούν οι νέες τάσεις καθώς και τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει ένας δυνητικός franchisee αλλά και τι να προσέξει πριν την τελική επιλογή.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ εντοπίζονται σημαντικές αλλαγές που προκαλούν μια σειρά από παράγοντες:

  • Οι νέες τάσεις στις διατροφικές συνήθειες όπως η στροφή στη wellbeing διατροφή
  • Η στροφή στις online αγορές
  • Η στροφή στο delivery
  • Η σύνδεση τιμής & ποιότητας και η αναζήτηση value for money επιλογών
  • Η αύξηση στη ζήτηση των προσφορών
  • Η επιβράβευση των στρατηγικών βιώσιμης ανάπτυξης
  • Η επιβράβευση των αλυσίδων που επενδύουν σε αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας
  • Η καθοριστική επίδραση που έχουν οι aggregators που δημιουργούν νέες ανάγκες και προσφέρουν όλο και περισσότερες εμπειρίες στους καταναλωτές
  • Η παρατημένη έλλειψη ικανού ανθρώπινου δυναμικού

estiasi-franchisingΑπευθυνόμενοι στους υποψήφιους franchisees οι αλυσίδες φαίνεται να αναζητούν συνεργάτες που κατά κύριο λόγο θα έχουν καθημερινή ενασχόληση με την επιχείρηση ενώ ζητούμενα είναι η εξωστρέφεια και η προσέγγιση με ενσυναίσθηση στην καθημερινή λειτουργία και διαχείριση.

Συμμετέχουν οι αλυσίδες:

ΓΡΗΓΟΡΗΣ

DOMINO’S

BEAT SNACK & COFFEE

THE BIG BAD WOLF SOUVLAKI & BURGER

COFFEE ISLAND

PIZZA FAN

BARISTAS COFFEE

Αρθρογραφία

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ