Το κοινωνικό franchising αποτελεί μια καινοτόμο προσέγγιση που συνδυάζει τις αρχές του παραδοσιακού franchising με κοινωνικούς στόχους, με σκοπό την αντιμετώπιση κοινωνικών προβλημάτων, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει οικονομική βιωσιμότητα. Αξιοποιώντας τη δύναμη της συλλογικότητας και των πλεονεκτημάτων που προσφέρει το franchising, το κοινωνικό franchising δίνει δυνατότητα σε οργανισμούς να επεκτείνουν την κοινωνική τους επίδραση μέσω της
-
-
Ξεκινώντας από τη Ζάκυνθο κι έχοντας στο στόχαστρό του τουριστικές περιοχές και νησιά εν όψει της καλοκαιρινής σεζόν του 2025, ο mr. PIZZA Εμμανουήλ Αρβανιτάκης, αναλύει τη δική του πρόταση franchise που βγήκε μετά από μία 12ετή θητεία σε διεθνή αλυσίδα. Η ιστορία του mr. PIZZA Pizza & Pasta ξεκινά το 2018 στη Ζάκυνθο, με
-
Η στρατηγική επέκτασης της BOX NOW, θυγατρική του Emma Capital Group, συνεχίζει με εντυπωσιακούς ρυθμούς, ενισχύοντας τη θέση της στον τομέα των υπηρεσιών last mile delivery στην ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Με έμφαση στην τεχνολογική καινοτομία και την εξυπηρέτηση των καταναλωτών, η εταιρεία ετοιμάζεται για νέες επενδύσεις και στρατηγικές κινήσεις. Επενδύσεις και οικονομικά αποτελέσματα
-
Μετά την επιτυχημένη ανάπτυξη του δικτύου σε Ελλάδα και Κύπρο, τα Mailo’s The Pasta Project αποτελούν αποδεδειγμένα το απόλυτο street pasta concept,…
-
Η ΑΒ Βασιλόπουλος διακρίθηκε για μια ακόμα φορά ως «Κορυφαίος Εργοδότης» στην Ελλάδα για το 2025, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στην εξασφάλιση ενός υποστηρικτικού και δυναμικού εργασιακού περιβάλλοντος, που προάγει την ανάπτυξη των ανθρώπων της.
-
Νέο ΕΣΠΑ για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας στις μικρές, πολύ μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις προ δημοσίευσε ο αναπληρωτής υπουργός εθνικής οικονομίας και οικονομικών, Νίκος Παπαθανάσης. Η δράση «Εξωστρέφεια Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων», με συνολικό προϋπολογισμό 200 εκατομμυρίων ευρώ θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΣΠΑ «Ανταγωνιστικότητα 2021-2027».
-
ΤΕΥΧΟΣ 79Όλα τα τεύχηΆρθραΝέαEditorials
Νέο τεύχος Franchise Success #79 με διπλό αφιέρωμα
σύνταξη sotirisrootΤο νέο τεύχος του Franchise Success #79, κυκλοφορεί με δύο αφιερώματα, στο Street Food και στα The Franchise Success Awards 2024 και αποτυπώνει την καρδιά και το πνεύμα της επιχειρηματικότητας σε έναν διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο. Αφιέρωμα Street Food & Franchising: Από τις πιο δυναμικά αναπτυσσόμενες τάσεις στον κόσμο της γαστρονομίας έχει κερδίσει τους καταναλωτές και
-
Το street food έχει εξελιχθεί σε μία από τις πιο δημοφιλείς αγορές, με τους καταναλωτές να επιθυμούν να απολαμβάνουν γρήγορα γεύματα χωρίς να κάνουν συμβιβασμούς στην ποιότητα. Σε αυτό το πλαίσιο, το Crepaholic έχει καταφέρει να γίνει στέκι όλων των «φυλών» και ηλικιακών group της πόλης. Η επιτυχία του Crepaholic έγκειται στην ικανότητά της να
-
Η Mediterra κάνει την είσοδό της στην αγορά της μικρής λιανικής, εγκαινιάζοντας τα νέα «Μεσογειακά Παντοπωλεία». Μετά την επιτυχία των καταστημάτων Mastiha Shop, η εταιρεία επεκτείνεται σε έναν ευρύτερο τομέα της λιανικής, επιδιώκοντας να προωθήσει τη μεσογειακή διατροφή και να στηρίξει μικρούς παραγωγούς από την Ελλάδα και άλλες χώρες της Μεσογείου.
-
ΤΕΥΧΟΣ 79Όλα τα τεύχηΕπιχειρηματικές προτάσεις
Mon Kooloor – Νέα εποχή με δυναμικό στρατηγικό σχεδιασμό
σύνταξη Loukia KarroriΗ Mon Kooloor, η αλυσίδα που έχει ταυτιστεί με την αυθεντική γεύση του κουλουριού Θεσσαλονίκης, περνά σε μια νέα εποχή επιχειρηματικής ανάπτυξης, με εμπλουτισμένο μενού και αναβαθμισμένη επικοινωνία και logistics που λύνουν τα χέρια των franchisees.