Αρχική Νέα Έξι κορυφαίες διακρίσεις για την ΑΒ Βασιλόπουλος
Έξι κορυφαίες διακρίσεις για την ΑΒ Βασιλόπουλος

Έξι κορυφαίες διακρίσεις για την ΑΒ Βασιλόπουλος

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Με έξι συνολικά βραβεία – τέσσερα Gold και δύο Silver – διακρίθηκε η ΑΒ Βασιλόπουλος σε τρεις μεγάλης εμβέλειας διοργανώσεις, επιβεβαιώνοντας τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην ποιότητα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τη βιώσιμη ανάπτυξη και τις δράσεις κοινωνικής υπευθυνότητας.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία απέσπασε σημαντικές διακρίσεις στα Supermarket Awards 2025 και στα Packaging Awards 2025 για τη σειρά Nature’s Promise, η οποία αποτελεί μια από τις πλέον δυναμικά αναπτυσσόμενες προτάσεις υγιεινών και φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων στην ελληνική αγορά. Η σειρά, που ήδη αριθμεί πάνω από 140 προϊόντα σε περισσότερες από 15 κατηγορίες, ξεχωρίζει για τα καθαρά συστατικά, την υψηλή διατροφική αξία και την απουσία συντηρητικών και περιττών προσθέτων. Επιπλέον, τα Nature’s Promise Χυμοί & Smoothies βραβεύτηκαν για την υιοθέτηση συσκευασιών από 100% ανακυκλωμένο rPET, που μειώνουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και προάγουν την κυκλική οικονομία.

ΑΒ Βασιλόπουλος

Παράλληλα, στα Hellenic Responsible Awards, η ΑΒ Βασιλόπουλος έλαβε δύο Gold βραβεία για πρωτοβουλίες που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος και την κοινωνική συμπερίληψη. Η συνεργασία της εταιρείας με τη Liberty Guide Dogs βραβεύτηκε για τη συμβολή της στη στήριξη ατόμων με οπτική αναπηρία, προσφέροντας οδηγίες, ενημερωτικό υλικό και κατάλληλη εκπαίδευση προσωπικού για τη συμβίωση με σκύλους-οδηγούς στους χώρους των καταστημάτων.

ΑΒ Βασιλόπουλος

Δεύτερη σημαντική διάκριση αποτέλεσε το πρόγραμμα «AB Climate Hub», μέσα από το οποίο η εταιρεία δεσμεύεται για μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 50% έως το 2030, ακολουθώντας τη διεθνή πρωτοβουλία Science Based Target. Η ΑΒ έχει ήδη κινητοποιήσει ενεργά προμηθευτές και συνεργάτες, πραγματοποιώντας δεκάδες στοχευμένες συναντήσεις και υλοποιώντας πιλοτικά έργα για περιορισμό περιβαλλοντικών επιπτώσεων στην παραγωγή και τη μεταφορά προϊόντων.

Στις Silver διακρίσεις ξεχωρίζει το πρόγραμμα «Τρόφιμα Αγάπης», μέσα από το οποίο τρόφιμα κοντά στην ημερομηνία λήξης και πλήρως ασφαλή προς κατανάλωση προσφέρονται σε φορείς, κοινωνικές δομές και οικογένειες που έχουν ανάγκη. Μόνο το 2024, διατέθηκαν περισσότερα από 18 εκατομμύρια γεύματα, στηρίζοντας πάνω από 120.000 ωφελούμενους σε όλη την Ελλάδα.

Αντίστοιχα, σημαντικό ενδιαφέρον έχει προσελκύσει και το 1ο Παγκοσμίως Κινητό Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης & Ανακύκλωσης, που λειτουργεί ως κινητή πλατφόρμα ενημέρωσης για μαθητές. Μέσα από ένα διώροφο λεωφορείο εξοπλισμένο με φωτοβολταϊκά, αυτόματο μηχάνημα ανακύκλωσης και εκπαιδευτικά μέσα, περισσότεροι από 45.000 μαθητές έχουν συμμετάσχει βιωματικά σε δράσεις ανακύκλωσης και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.

Με σταθερό προσανατολισμό σε δράσεις βιωσιμότητας, κοινωνικής προσφοράς και εμπλουτισμού των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να ενισχύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά, αποδεικνύοντας ότι η ανάπτυξη μπορεί να συνδυάζεται με ενεργό κοινωνικό αποτύπωμα και σεβασμό στο περιβάλλον.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise


AB ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.


AB SHOP & GO ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ